پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
توسط آصفری
مشکلات جدی شهر امیرکبیر پیگیری شد
مشکلات جدی شهر امیرکبیر  پیگیری شد

   جلسه پیگیری مشکلات شهر جدید امیرکبیربا حضور محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ، حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید برگزار شد.  

 

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه  با اشاره به مشکلات شهر جدید امیرکبیر، گفت: با وجود اینکه چند سالی است از تاسیس این شهر می گذرد هنوز مشکلات آن پابرجاست لذا رسیدگی به مشکلات شهر جدید امیرکبیر باید هر چه سریعتر پیگیری شود.

وی افزود: با وجود اینکه چندین سال قبل پول هایی از مردم گرفته شده مشکلاتی ازقبیل پایین بودن کیفیت مصالح و متریال مورد استفاده چه توجیهی دارد؟ و چرا در اجرای این ساختمانها مقررات ملی ساختمان و آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله رعایت نشده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پولهای جدید بخصوص پول عرصه بر چه اساسی از مردم گرفته می شود و چگونه کارشناسی شده و با وجود اینکه مالکان سالهاست قسط پرداخت می کنند چرا هنوز برخی از ساختمانها هنوز تحویل نشده و مواردی که تحویل شده متاسفانه دارای اشکالات متعدد و جدی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه نهادهای خدماتی شهری هنوز شکل نگرفته و امنیت مطلوب وجود ندارد و حمل و نقل عمومی بین شهر امیرکبیر و اراک مورد رضایت مردم نیست.

آصفری با جدیت خواستار پیگیری و رسیدگی به این مشکلات شد و گفت: برای حمل و نقل عمومی بین شهر امیرکبیر و اراک باید قطار شهری جدی پیگیری شود و منابع مالی لازم آن تهیه شود.
وی افزود: چرا شرکت عمران در مقابل مردم با وجود این همه مشکلات آنچنان که شایسته است، پاسخگو نیست وجدیت لازم برای حل این مشکلات را ندارد؟!

گفتنی است مدیرعامل شرکت عمران در این جلسه متعهد شد که بخشی از منابع مالی این قطار را تامین کند و دستور پیگیری حل مشکلات مطرح شده را به مدیران این شرکت داد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام

1