پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
کسب امتیاز برجامی هدف آمریکا از دستگیری اشخاص حقیقی به بهانه تحریم است
کسب امتیاز برجامی هدف آمریکا از دستگیری اشخاص حقیقی به بهانه تحریم است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اعتقاد دارد هدف کاخ سفید از دستگیری افراد به بهانه دور زدن تحریم‌ها تنش آفرینی و کسب امتیاز در مذاکرات وین است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با پشت پرده دستگیری برخی افراد توسط وزارت دادگستری آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌ها علیه ایران، گفت: انجام چنین اقداماتی در زمان برگزاری مذاکرات هسته ای به سیاستی نخ نما از سوی ایالات متحده تبدیل شده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها در مقابل افکار عمومی و رسانه های دنیا از ضرورت بهره گیری دیپلماسی در مقابل کشورمان می گویند اما در واقعیت اقداماتی بر خلاف حقوق بشر و اتهامات واهی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه دیگر سیاست فشار حداکثری واشنگتن در مقابل تهران نمی تواند اهداف کاخ سفید را محقق کند، ادامه داد: به عبارتی آمریکایی ها تلاش کردند شرکت‌های مستقر در کشورهای ثالث یا اشخاص را به تبعیت از تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه خود ملزم کنند اما این مهم در واقعیت هیچگاه نتوانست نظر طراحان خود را تامین کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه آمریکایی ها دریافته اند تصویب قطعنامه و بیانیه علیه جمهوری اسلامی اهدافشان را محقق نمی کند، افزود: از این رو تلاش می کنند با زیاده خواهی این چنینی، شرایطی را فراهم کنند تا بتوانند در روند مذاکرات برنامه جامع اقدام مشترک به اهدافشان دست یابند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی در شرایط هستند که نباید اشتباه استراتژیک و خطای راهبردی کنند از این رو پیشنهاد می شود بجای تنش آفرینی، درصدد رفع و کاهش تنش ها باشند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام