پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
رفع بسیاری از مشکلات فناوری با ورود جهاد دانشگاهی امکان پذیر است
رفع بسیاری از مشکلات فناوری با ورود جهاد دانشگاهی امکان پذیر است

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس،گفت: انتظار می رود جهاددانشگاهی در حوزه رفع بسیاری از مشکلات فناورانه کشور ورود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدحسن آصفری در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی اظهارکرد: جهاددانشگاهی با توجه به برخورداری از رویکرد فناورانه و پژوهشی، درصدد رفع مشکلات کشور و بازوی اجرایی بخش فناورانه و پژوهشی دولت و کشور باشد.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این دیدار به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های این نهاد پرداخت و هدف اصلی این نهاد را تبدیل شدن به مجموعه ای شتاب دهنده در استان عنوان کرد.

وی رویکرد دیگر این نهاد را تمرکز بر آموزش پزشکی بیان کرد و افزود: جهاددانشگاهی درصدد تمرکز بر موضوع آموزش پزشکی و توسعه آموزش های پزشکی است.

غفاری زاده با اشاره به نقش مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در حوزه جمعیت، تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی سال های اخیر بر موضوع جمعیت بسیار تاکید داشته اند و این امر ضرورت و اهمیت مسئله جمعیت را نشان می دهد، لذا تبدیل مرکز درمان ناباروری به مجتمع درمانی از اقدامات برجسته این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی با تعرفه نیمه دولتی و  راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک پزشکی با تعرفه عمومی(نصف تعرفه بخش خصوصی)، راه اندازی کلینیک دیابت، کلینیک کاردرمانی، کلینیک آسم و آلرژی و ... توانسته این نهاد را به مجموعه ای موفق تبدیل کند.

رییس جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: به منظور معرفی ظرفیت‌ های جهاددانشگاهی با نمایندگان استان، تعاملات خوبی صورت گرفته است که می‌تواند به رفع مشکلات استان کمک کند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام