پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
تحقق شعار "ما می توانیم" با ساخت ناوشکن طلاییه نداجا/ توسعه توانمندی دریایی ایران برای ایجاد امنیت در آب‌های سرزمینی است
تحقق شعار

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه توانمندی دریایی کشورمان در راستای ایجاد امنیت در آب های سرزمینی است، گفت: بکارگیری ناوشکن طلاییه نداجا بیانگر تحقق شعار "ما می توانیم" است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت ساخت و الحاق ناوشکن طلاییه به بدنه عملیاتی نداجا در راستای اجرای مأموریت در آبهای بین المللی، گفت: خوشخبتانه توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر دانش بومی به سطح بازدارندگی رسیده است.

 

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید اذعان کرد کشورمان هیچگاه به دنبال کشورگشایی نیست بلکه در راستای دفاع از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی خودش اقدام به افزایش توانمندی نظامی می کند که ساخت ناوشکن طلاییه نیز در این راستا محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه  کنترل و ایجاد امنیت در آبراهه ها باید در اختیار کشورهای منطقه باشد، ادامه داد: در واقع بیگانگان با حضورشان در منطقه صرفا بدنبال تنش آفرینی و اختلاف افکنی هستند تا بتوانند منافع خود را تامین کنند.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم  با بیان اینکه الحاق ناوشکن طلاییه به نیروهای عملیاتی نداجا ناوشکن نشان از تحقق شعار "ما می توانیم" است، افزود: سوخت، تجیهزات راداری و دیگر امکانات این ناوشکن بومی بوده و وابسته به هیچ کشوری نیست.

 

آصفری گفت: ناوشکن طلاییه می تواند در کمترین زمان ممکن به شناسایی موقعیت ماموریت خود اقدام کرده و پاسخ قاطع و بازدارنده به هر نوع تحریک و تهدید در حوزه جنگ الکترونیک را داشته باشد.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه توانمندی دریایی کشورمان در راستای ایجاد امنیت در آب های سرزمینی است، خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد جمهوری اسلامی آمادگی دارد این توانمندی در اختیار کشورهای همسایه قرار دهد./

 

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام