پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
اسرائیل از توانمندی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه وحشت دارد
اسرائیل از توانمندی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه وحشت دارد

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد تلاش رژیم صهیونیستی در راستای برداشته نشدن تحریم‌ها علیه ایران بیانگر وحشت اسرائیل از توانمندی ها و نفوذ منطقه ای کشورمان است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از آمریکا در راستای برداشته نشدن تحریم‌ها علیه ایران، گفت: اسرائیلی ها همواره از قدرت ایران هراس داشته و اکنون نیز به خوبی می دانند رفع تحریم ها به پیشرفت این سرعت می بخشد لذا خواهان وجود محدودیت ها هستند.

 

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاست نیل تا فرات اسرائیلی ها با پیروزی انقلاب اسلامی شکست خورده لذا آنها در شرایط کنونی درصدد حفظ موقعیتشان در سرزمین های اشغالی هستند از این رو مشاهده می شود که لغو تحریم ها را مساوی با برهم خوردن توازن منطقه می نامند.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از توانمندی ها و نفوذ ایران در منطقه وحشت زده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران موجب شده انتفاضه سنگ در سرزمین های اشغالی به انتفاضیه موشک تبدیل شود و این امر هراس اسرائیلی ها را رقم زده است.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نتانیاهو تلاش زیادی انجام داد تا توانست دونالد ترامپ را تشویق به خروج از برجام کند اما اکنون شرایط فرق کرده زیرا سیاستمداران آمریکایی دریافته اند خروج از توافقنامه بدترین تصمیم و اقدام ممکن بوده است.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین مشاهده می‌شود مقامات این کشور طی چند وقت گذشته دیدارها و گفتگوهای متعددی با ایالات متحده داشته و بر عدم لغو تحریم ها تاکید کرده اند./

 

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام