پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
میانجی‌گری فرانسه برای حل مشکل میان لبنان و عربستان بازی نمایشی است
میانجی‌گری فرانسه برای حل مشکل میان لبنان و عربستان بازی نمایشی است

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی؛ معتقد است پروازهای محرمانه اخیر از سوی عربستان به رژیم صهیونیستی، داستان جدیدی را برای کشورهای منطقه به خصوص لبنان و فلسطین به همراه خواهد داشت.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به استعفای اجباری یکی از وزرای کابینه لبنان تحت فشار عربستان، گفت: دخالت های رژیم سعودی در امور کشورها موضوعی است که صدای ملت های مختلف را درآورده است؛ دخالت آنها در امور یمن، سوریه، عراق و لبنان در جهت آرامش نبوده و در جهت حمایت از جریانات خودساخته تکفیری هاست که از سوی آنها و با حمایت مستکبران تجهیز می شوند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات عربستان باعث ناامنی و بی ثباتی و لشگرکشی مجدد آمریکایی ها به منطقه می شود، عنوان کرد: عربستان باید متوجه باشد که اختلاف میان کشورهای اسلامی به نفع رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی ادامه داد: این روزها شاهد پروازهای محرمانه از سوی عربستان به سرزمین های اشغالی هستیم که در راستای همین ناامنی ها است و آسیب های آن متوجه لبنان و فلسطین خواهد بود.

آصفری در ادامه با تأکید ر اینکه امروز جبهه مقاومت توانسته با مقاومت در برابر جریان تکفیری، سلفی و استکباری به اتحاد و انسجام دست پیدا کند، گفت: از این رو کشورهای دیگر نباید با برخی موضع گیری ها اجازه دهند کشورهایی که مخالف جبهه مقاومت هستند، از این اختلافات سوءاستفاده می کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نقش فرانسه در مسائل داخلی لبنان، خاطرنشان ساخت: فرانسه در این قضایا همواره تلاش داشته نقش پلیس خوب را بازی کرده تا به اهدافی که مد نظر رژیم صهیونیستی است دست پیدا کند؛ فرانسوی ها هیچگاه دست از حمایت از رژیم صهیونیستی برنداشته و طرح میانجی گری صرفا یک بازی و نمایش است./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام