پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
دولت موظف به جلوگیری از واردات واگن‌ها و ماشین‌آلات راهسازی دست دوم شده است
دولت موظف به جلوگیری از واردات واگن‌ها و ماشین‌آلات راهسازی دست دوم شده است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی مصوب کرده با توجه به توانمندی های موجود به ویژه در حوزه تولید واگن و ماشین الات راهسازی، دولت باید جلوی هرگونه واردات در این حوزه بویژه ماشین آلات راهسازی دست دوم را بگیرد.

محمدحسن آصفری روز شنبه ۶ آذر در حاشیه بازدید هیئت رئیسه فراکسیون فعال کارگری مجلس شورای اسلامی از شرکت هپکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت رئیسه فراکسیون، امروز از کارخانه‌های آذرآب، واگن پارس، هپکو و آلومینیوم سازی بازدید می کنند.

 

وی افزود: امروز همچنین جلسه ای با حضور مسئولین تامین اجتماعی کشور و مسئولین استانی به همراه شوراهای اسلامی کار و تشکل های کارگری خواهیم داشت و در این جلسه قرار است مسئولان مشکلات کارگری را بشنوند تا بتوان با اصلاح برخی قوانین  در حوزه کار و صنعت و حمایت های مالی در قالب تصمیماتی که در بودجه ۱۴۰۱ گرفته می شود شرایطی را فراهم کرد که مشکلات برخی کارخانه ها از جمله هپکو و آذراب همانند واگن پارس حل شود و صدای زیبای صنعت در آنها شنیده شود.

 

آصفری ادامه داد: فراکسیون کارگری مجلس برنامه های خوبی دارد و این چندمین سفر استانی این فراکسیون است و در آینده به دیگر استان ها نیز سفر خواهد شد تا دغدغه های کارگران شناسایی و رفع شود.

 

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی مصوب کرده با توجه به توانمندی های موجود بویژه در حوزه تولید واگن و ماشین آلات راهسازی، دولت جلوی هرگونه واردات بویژه واردات واگن ها و ماشین الات راهسازی دست دوم را به کشور بگیرد و قطعا نمایندگان مجلس اگر این اتفاق توسط وزارتخانه ها شکل نگیرد از جایگاه نظارتی خود به عنوان سوال و استیضاح پیگیر خواهند شد تا بتوان جلوی خروج ارز را گرفت و ارز برای تولید داخل کشور هزینه شود.

 

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام