پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
تبیین واقعیت های دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان است
تبیین واقعیت های دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان است

  نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تشریح و تبیین ایثارگری‌های رزمندگان و واقعیت‌های دفاع مقدس برای نسل جوان آینده نظام اسلامی را بیمه می‌کند.  

 

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری،نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در دیدار با فرمانده هوانیروز ، فرماندهان اسبق ، شماری از خلبانان ارتش و عوامل ساخت مجموعه تلوزیونی شهید وطن‌پور، گفت: نسل جوان اطلاعات چندانی از واقعیت‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام‌در آن تاریخ هشت ساله ندارد و جمع‌آوری اسناد و مدارک و معرفی برای این نسل می‌تواند گام مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی گنجینه ارزشمندی است که هر چه به آن پرداخته شود کم است و تمامی نهادهای فرهنگی باید بخشی از فعالیت‌های خود را در این خصوص برنامه‌ریزی کنند.

آصفری افزود: آلمان‌ها و روس‌ها تاریخ جنگ‌های خود را که بیشتر آن هم‌دروغ است را مستندسازی و به صورت فیلم و سریال برای نسل‌های مختلف خود معرفی می‌کنند در صورتی که اگر بخش کوچکی از واقعیت‌های جنگ تحمیلی ما برای نسل جوان تبیین شود بخش عمده‌ای از مشکلات فرهنگی جامعه مرتفع می‌شود.

وی اظهار داشت: خاصیت فیلم ها و سریال‌های مربوط به دفاع مقدس این است که انسان از تماشای آنها خسته نمی‌شود بنابراین صدا و سیما و صنعت سینمای ایران باید توجه ویژه‌ای به تولیدات آن دوران داشته باشند.

آصفری گفت: در شرایطی که بسیاری به دنبال مسائل اقتصادی و بورس‌بازی هستند عده‌ای تصمیم به ساخت سریال شهید وطن پور از شهدای هوانیروز ارتش نموده‌اند که این در جای خود بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: بنده آمادگی کامل برای حمایت از این طرح را دارم و زمینه ملاقات دست اندرکاران این طرح با رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به زودی فراهم می‌شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام