پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
با حضور آصفری
نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی برگزار شد
نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی برگزار شد

نماینده مردم شریف ،اراک ،کمیجان و خنداب ضمن حضور در جلسه دهیاران و شوراهای بخش مرکزی ،شهرستان خنداب مشکلات این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،
در این دیدار دهیاران و بخشداران مشکلات موجود در حوزه خود را بیان کردند و مدیران ادارات مربوطه همچون برق منطقه ای، آب و فاضلاب و جهادکشاورزی به پاسخگویی در مورد مشکلات مطرح شده پرداختند.
آصفری در این دیدار از مدیران حوزه هایی که شهرستان خنداب در آن بخش ها با مشکل روبرو است، قول پیگیری رفع مشکلات و تحقق وعده های مسئولان ذیربط را گرفت.
وی گفت: شهرستان خنداب از شهرستان های خوب استان مرکزی است که مسئولان باید برای رفع مشکلات آن تلاش کنند.
آصفری افزود: دهیاران در خط اول خدمت رسانی به مردم هستند که دارند با دستانی خالی برای رفع مشکلات تلاش می کنند.
وی گفت: مسائل و مشکلات را یادداشت کردم که یک بخشی از آن وظیفه فرماندار و بخشدار است که باید پیگیر باشند و اعتبارات لازم را در شهرستان برای آن بگذارند که مطمئنم انجام می دهند.
وی ادامه داد: مدیران کل هم مشکلات را نوشتند که یک مسئول هم برای پیگیری می گذاریم و یک بخشی از مشکلات هم جنبه ملی دارد که نیاز به سئوال از وزیر دارد که می پرسم و سعی میکنیم مشکلات را با تعامل حل کنیم و آنهایی که نیاز به تذکر دارد نیز در مجلس بطور جد پیگیری خواهم کرد تا اجرایی شود ولی متاسفانه سایت هسته ای خنداب آنطور که شایسته مردم خنداب است ‌کاری از آن ندیدیم فقط یک تابلو زده است.
آصفری اظهار کرد: خروجی برای مردم ندارد و این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا پاسخگوی مطالبات مردم باشند و سهم خود را به مردم بپردازد و اینکه بخواهد هر روز حریم خود را افزایش دهد و خروجی برای مردم نداشته باشد قابل قبول نیست.
وی گفت: امروز آقایان تو سایت خانه های خود را در ملایر بنا کرده و خرید هم اینجا انجام نمی دهند و در حوزه اشتغالزایی اولویت اول خنداب است باید کارگر ساده را حدقل از خنداب بگیرند و من کد بیمه آنها را خواهم دید و باید پیگیر حقوق مردم باشم و در این زمینه تعارفی ندارم و مهم برای من خدمت است هر مدیری برای مردم کار کند نوکرش هستیم و اگر کار نکند کنارش می گذاریم.
وی با اشاره به اینکه مدیران باید نگاه های حزبی خود را ‌کنار بگذارند و خدمت کنند، ادامه داد: باید پاسخگوی مردم برای مطالباتشان باشم.
آصفری افزود: باید پیگیر رفع مشکلات مردم باشیم تا کار آنها عملیاتی و اجرایی شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرماندار هر جا دید کوتاه می آیند به من هم بگویند تا پیگیر باشم و بعضی کارها باید جهادی انجام شود.
وی گفت: کسانی که کار جهادی انجام می دهند را به میدان بیاوریم تا اقتصاد مقاومتی هم با استفاده از ظرفیت های استان و کشور اجرایی کنیم.
آصفری گفت: ما نتوانستیم بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب هنوز قیمت پیاز و سیب زمینی را مشخص کنیم و باید در تمام حوزه ها به مردم پاسخگو باشیم.
وی افزود: باید در دنیای دیگری نیز پاسخگو باشیم.
در این سفر و با حضور آصفری شورای حل اختلاف دهستان اناج افتتاح و ‌کلنگ خانه عالم کرکان به زمین زده شد و همچنین جلسه بررسی مشکلات دهستان اناج با اعضای شورای اسلامی اناج برگزار گردید.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام