پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پیگیری آصفری
برای افزایش حقوق بازنشستگان همچنان ادامه دارد
برای افزایش حقوق بازنشستگان همچنان ادامه دارد

محمد حسن آصفری برای پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان به صندوق بازنشستگی کشور رفت و با مدیر عامل این صندوق دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی؛ محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل بازرسی کشور در ۱۷ تیرماه خواستار افزایش حقوق بازنشستگان شد و گفت: با توجه به تورم موجود در کشور و افزایش ۵۰ درصدی حقوق شاغلان دولتی در سال ۹۹ و افزایش ۱۵ درصدی بازنشستگان، باید این مشکل بازنشستگان رفع شود.

در این دیدار راهکارها و چالشهای افزایش حقوق بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به پیگیریهای قبلی آصفری، مقرر شد آنچه در این زمینه مربوط به مجلس است توسط نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار بگیرد و صندوق بازنشستگی موانع مربوط به دولت را با جد پیگیری کند تا در ماه های آینده شاهد حل بخشی از مشکل معیشتی بازنشستگان باشیم.

همچنین در این دیدار آصفری خواستار شفافیت در روند انتخاب مدیران و حقوق آنها و انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت ها و مجموعه هولدینگها و شرکتهای سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی شد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شرکت هاو هلدینگ های صندوق بازنشستگی با سود پایین و زیان ده نیز تذکرات لازم را داد و گفت: در سال ۹۸ بیش از ۹۰ درصد شرکت ها و هلدینگ ها دارای  سود بسیار ناچیزی  بوده است که علت آن باید دقیق مشخص شود.

همچنین وی خواستار پیگیری مطالبات صندوق بازنشستگی شد و گفت: مواردی در این زمینه همچون اینکه میزان این مطالبات چقدر است و این مطالبات باید توسط صندوق پیگیری شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام