پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
دفع حمله دزدان دریایی به نفتکش‌های ایرانی بیانگر قدرت نظامی جمهوری اسلامی است
دفع حمله دزدان دریایی به نفتکش‌های ایرانی بیانگر قدرت نظامی جمهوری اسلامی است

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد دفع حمله دزدان دریایی به دو نفتکش ایرانی توسط تکاوران نداجا بیانگر قدرت نظامی و سطح بالای توان دفاعی جمهوری اسلامی است.

محمدحسن آصفری  در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به دفع حمله دزدان دریایی به دو نفتکش ایرانی توسط تکاوران نداجا، گفت: بهره گیری از نیروی دریایی قدرتمند، یکی از مولفه های توان نظامی در دنیا محسوب می شود که خوشخبتانه جمهوری اسلامی از آن برخوردار است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه آب های سرزمینی کشورمان و حتی آبراه های آزاد نیز با حضور نیروی دریایی ایران اسلامی دارای امنیت و ثبات است که امری قابل تامل محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه دکترین نظامی کشورمان پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه و دنیا است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود از زمانی که تکاوران نداجا در آب های فرامنطقه ای حضور دارند، تروریسم دریایی دیگر نمی تواند در منطقه خلیج عدن و غیره برای نفتکش ها و کشتی های تجاری ایرانی و حتی سایر کشورها مشکلی ایجاد کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان نباید فراموش کرد تجهیزات استفاده شده در ناوهای ایرانی بومی سازی شده است که از دیگر ویژگی های قدرت دریایی کشورمان بشمار می رود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد نیروی دریایی جمهروی اسلامی طی چهار ماه گذشته در آب های آزاد مانور انجام داد و هیچ نیرویی به خودش اجازه نداد که تعرضی به دلیران ایرانی داشته باشد که این امر بیانگر قدرت بالا و توان خوب تکاوران نداجا است./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام