پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
به اظهارات خلاف واقع ظریف،وزیر امور خارجه پاسخ داد
به اظهارات خلاف واقع ظریف،وزیر امور خارجه پاسخ داد

نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به اظهارات خلاف واقع ظریف وزیر امور خارجه پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری،نماینده مردم شریف اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به اظهارات خلاف واقع  وزیر امور خارجه پاسخ داد .

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
پیرو اظهارات خلاف واقع آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه بر خود لازم می دانم جهت تنویر افکار عمومی و همچنین تقویت حافظه تاریخی از دست رفته ایشان نکاتی را یادآور شوم:

اولا از شما می خواهم هرگونه مستنداتی که در خصوص این ادعای واهی دارید را منتشر نمایید.

ثانیا لازم است بیان کنم، که چنین توافقی که به آن اشاره نمودید که قرار بوده در آن زمان آقای پوتین نفت ایران را خریداری نماید، از اساس کذب محض است، چرا که موضوع جلسات صورت گرفته صرفا در خصوص مسائل هسته ای بود و مسئله دیگری مطرح نشد.

ثالثا هم جنابعالی و هم ما می دانیم که علت عدم همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سفرها و مذاکرات وزارت خانه مطبوعتان چه بود!
جناب آقای ظریف، عمده تکدر خاطر شما را می توان در این مسئله جستجو کرد که در سفرهایی که بنده به عنوان دبیر وقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در کشورهایی چون روسیه، عراق، سوریه، لبنان و اردن همراهتان بوده ام، بنا بر وظیفه شرعی و قانونی خویش گزارشات جامع و مفصلی را به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه داده ام که این مسئله به مذاق شما خوش نیامد چرا که رویه شما پنهان کاری موضوعات مهم از مردم و نمایندگان مردم بوده و هست.

ضمنا بنا به گزارشات دستگاه های اطلاعاتی کشور، امروز این مسئله بر کسی پوشیده نیست که چه کسانی از اعضای اصلی تیم مذاکره کننده تحت نظارت شما، سر از سرویس های جاسوسی عبری، عربی آمریکایی در آورده اند.

بنده آمادگی خود را برای نشست مشترک با جنابعالی در هر زمان و مکانی که شما بخواهید، اعلام می دارم تا هم من و هم شما نسبت به ارائه شفاف مستنداتمان در پیشگاه ملت شریف ایران اقدام نماییم که صد البته مستندات شما می تواند جامع تر و کامل تر بوده و جنبه های بیشتری از نقاط کور این دست ادعاهای واهی را روشن نماید.

ما حاضریم که تمام کاسه و کوزه های برجامی را که روزگاری شما آن را "فتح الفتوح" می نامیدید و قبل از پیاده شدن از هواپیما حق ماموریتش را نقدا به دلار دریافت می کردید، بر سر ما شکسته شود، اما تاریخ را وارونه جلوه ندهید و از این سیاست نخ نمای فرار رو به جلو دست بردارید، ظاهرا شما انسان با هوش و باذکاوتی هستید ولی نمی دانم چرا یادتان رفته است که چه وعده هایی را به طرف های مقابلتان می دادید، دیگر وقت آن شده که علاوه بر پاسخگویی در خصوص اقداماتتان، بروید و کمی استراحت نموده و فکری به حال آلزایمری کنید که مصلحتی به آن دچار شده اید.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام