پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
جمعی از مسئولان؛
درگذشت پیشکسوت رسانه‌ای استان مرکزی را تسلیت گفتند
درگذشت پیشکسوت رسانه‌ای استان مرکزی را تسلیت گفتند

اراک - ایرنا - جمعی از مسئولان، مدیران اجرایی، احزاب استان مرکزی، فرماندهان نظامی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درگذشت دکتر " ابوالفضل فخر الاسلام" پیشکسوت رسانه‌ای، فعال فرهنگی و جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفتند و با جامعه مطبوعاتی و فرهنگی ابراز همدردی کردند.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل فخرالاسلام پیشکسوت عرصه مطبوعات؛ دفاع مقدس و فعال انقلابی، فرهنگی و سیاسی استان مرکزی شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی در محور فراهان دارفانی را وداع گفت.
فخرالاسلام متولد سال ۴۲ در عملیات رمضان به مقام جانبازی نائل آمد.
وی صاحب امتیاز و مدیرمسؤول هفته نامه شمس استان مرکزی با سال‌ها سابقه در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ و صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه آفتاب کمیجان بود.
تالیف چندین عنوان کتاب در زمینه‌های علوم قرآنی، زبان عربی، مسائل اجتماعی، سیاسی و تعلیم و تربیت، مقالات چاپ شده در مطبوعات استانی و تألیفات تأیید شده در کمیسیون آثار و تألیفات استان مرکزی بخشی از فعالیت‌های فرهنگی زنده‌یاد فخرالاسلام بود.
وی همچنین افتخاراتی چون عنوان دبیر نمونه کشوری، استاد نمونه از سوی جهاد سازندگی، بسیجی نمونه استان مرکزی، دبیر نمونه شهرستان کمیجان و اراک و پژوهشگر برگزیده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در کارنامه داشت.

در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پی درگذشت رزمنده هشت سال دفاع مقدس، حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» آمده است: إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعون رحلت جانگداز برادر عزیز و متعهد ، مرحوم دکتر حاج ابوالفضل فخر الاسلام که عمر شریف خود را در راه جهاد فی سبیل الله و تعلیم و تربیت صرف نموده و از وفاداران به نظام اسلامی و امام راحل ( رض)  و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و یادگاران دفاع مقدس بودند را به خانواده مکرم و فرزندان محترم و وابستگان و دوستان و آشنایان و مردم شریف شهرستان‌های اراک و کمیجان تسلیت عرض نموده ، خداوند آن عزیز را با اولیای خودش محشور فرماید و به بازماندگان و مردم شریف استان صبر و اجر و حسن توفیق کرامت فرماید.

 سید علی آقازاده استاندار مرکزی نیز در پیامی عنوان کرده است: درگذشت حاج ابوالفضل فخر الاسلام جانباز سرافراز دفاع مقدس و فعال فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای استان باعث تاسف و تاثر شد.
وی در ادامه این پیام بیان کرده است: اینجانب این ضایعه را به خانواده معزز، دوستداران و اصحاب فرهنگ و رسانه استان مرکزی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در پیامی آورده است: خبر درگذشت رزمنده دفاع مقدس، استاد انقلابی و معلم بسیجی دکتر حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» که حیات با برکتشان مملو از مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در دفاع از ارزش‌های انقلابی توام با روحیه جهادی و انقلابی است، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در ادامه این پیام آورده است: حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» با حضور تاثیرگذارش در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی منشا خدمات ماندگار و تاثیرگذاری بود و در صحنه‌های جهاد تبیین حضوری عاشقانه و دلیرانه داشت.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب این ضایعه اندوه بار را به خانواده محترم و عموم همرزمان و علاقمندان آن استاد با اخلاق و ولایی تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می نمایم.

در پیام دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز آمده است: ‏خبر درگذشت همسنگر قدیمی دکتر ابوالفضل فخرالاسلام، معلم و پیشکسوت اهل رسانه استان مرکزی بسیار تاسف‌برانگیز و جانگداز بود

وی ادامه داده است: بدین‌وسیله ارتحال این دوست و برادر عزیز را خدمت خانواده مصیبت‌دیده ایشان و اهالی فرهنگ و رسانه استان تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی آورده است: خبر درگذشت استاد حاج ابوالفضل فخرالاسلام، از یادگاران دفاع مقدس، فعال فرهنگی، سیاسی و پیشکسوت رسانه، مایه تاسف و تاثر فراوان شد.
محمد حسن آصفری افزوده است: اینجانب مصیبت وارده را به اهالی فرهنگ و رسانه استان مرکزی، خانواده ایشان و بازماندگان مرحوم، تسلیت عرض می نمایم.

مدیریت، کارکنان دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اراک نیز در پیامی درگذشت این جانباز انقلاب اسلامی را تسلیت گفته اند.

در بخشی از این پیام آمده است: درگذشت جانگداز برادر انقلابی و بسیجی مرحوم حاج ابولفضل فخرالاسلام که عمر شریف خود را در راه دفاع از ارزشهای اسلامی و تعلیم و تربیت صرف کرده موجب تاسف شد.

در این پیام عنوان شده است: درگذشت این یار وفادار به نظام اسلامی، امام(ره) و مقام معظم رهبری را به خانواده، فرزندان و مردم شریف استان مرکزی تسلیت عرض می کنیم.

همچنین احزاب، گروه‌ها، اهالی رسانه و مطبوعات، خبرگزاری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی در پیام‌هایی درگذشت این فعال فرهنگی، پیشکسوت رسانه و ایثارگر انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

 

اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام