پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
در دیدار آصفری با شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد
مشکلات معیشتی بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی و زنان قالیباف و آسیب‌های شرکت سولفات به تالاب میقان
مشکلات معیشتی بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی و زنان قالیباف و آسیب‌های  شرکت سولفات به تالاب میقان

در نشستی با حضور محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با شریعتمداری وزیر کار ،تعاون و رفاه اجتماعی مشکلات زیست محیطی کارخانه سولفات سدیم تالاب میقان، شرایط سخت معیشتی بازنشستگان و بیمه کارگران ساختمانی و زنان قالیباف و بومی سازی مورد بررسی قرار گرفت.  

 

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، این نشست عصر دوشنبه در دفتر وزیرتعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با محوریت و مشکلات معیشیتی بازنشستگان، و بیمه کارگران ساختمانی صورت گرفت.

آصفری در حاشیه این نشست گفت: در طی هفته های گذشته با بررسی برخی مشکلات توسط کارشناسان حوزه مربوطه و رصد مشکلات و معضلات معیشتی  سه موضوع جهت پیگیری و حل در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: سه نامه به دفتر وزیر تحویل داده شده است که رونوشت آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.
اصفری از پیگیری مشکلات صندق بازنشستگی‌ تامین اجتماعی هم خبر داد و گفت : قشری از جامعه ما بازنشستگان تامین اجتماعی هستند که سالیان سال زحمت کشیده و در حال حاضر با مشکلات معیشتی و فشار اقتصادی روبرو شده اند .
طبق بررسی این قشر زحمت کش و درخواست هایی از جانب این عزیزان طی نامه به وزیر مربوطه خواستار افزایش حقوق بازنشستگان و اعطای تسهیلات قرض الحسنه شدیم.
چراکه حقوق کارکنان دولت افزایش یافته ولی این قشر هنوز شامل تغیر محسوسی نشده است که نیاز به بازنگری و حمایت دارد .
آصفری ادامه داد یکی دیگر از موضوعاتی که در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرارگرفت موضوع شرکت سولفات سدیم تالاب میقان اراک است که متاسفانه این شرکت با برداشت های غیر اصولی و عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی و عدم اهمیت به محیط زیست باعث برهم زدن توازن محیط زیست حاکم بر این منطقه شده که صدمات جبران ناپذیری را برای مردم منطقه بویژه شهر اراک و روستاهای اطراف دارد .
در این نشست ضمن تاکید بر بومی سازی مدیران و نیروهای این شرکت با توجه به پروتکل های محیط زیستی نیز تاکید شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام