پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
صنعت هسته‌ای بومی ایران توقف‌پذیر نیست/ طرح ضدایرانی رژیم صهیونیستی نخ‌نما شده است
صنعت هسته‌ای بومی ایران توقف‌پذیر نیست/ طرح ضدایرانی رژیم صهیونیستی نخ‌نما شده است

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس اعتقاد دارد طرح چهارمحوری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای توقف غنی سازی اورانیوم کشورمان نمی تواند مانعی بر سر راه صنعت هسته ای بومی ایران ایجاد کند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به طرح مشترک رژیم صهیونیستی و ایالات متحده برای مقابله با ایران، گفت: این اقدامات نخ‌نما شده و نمی تواند بر سر راه جمهوری اسلامی ایران مانع ایجاد کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه ایران اسلامی دارای دانش هسته ای است لذا اسرائیلی ها نمی توانند جلوی صنعت بومی کشورمان را بگیرند. همچنین باید یادآور شد در صنعت هسته ای کشورمان به هیچ عنوان ساخت سلاح اتمی معنایی ندارد و این موضوعی است که تمام دنیا می داند.

وی با اشاره به اینکه دانش صنعت دفاعی کشورمان نیز بومی است و دشمنان نمی توانند به آن خدشه ای وارد کنند، ادامه داد: بر این اساس دکترین دفاعی کشورمان طوری طراحی شده که امروزه در بالاترین سطح خود قرار دارد لذا امکان جلوگیری از برنامه موشکی بالستیک ایران وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه برنامه موشکی کشورمان برای مقابله با تهدیدها است لذا ایران حاضر است این توانمندی را در اختیار کشورهای منطقه قرار دهد، افزود: در واقع اسرائیلی ها تهدیدی برای منطقه محسوب می شوند و می دانند توانمند شدن کشورها این حوزه مانع از تحقق اهداف شوم آن ها می شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد ایالات متحده دیگر نباید در زمین رژیم صهیونیستی بازی کند و به فکر حل چالش های بزرگ داخلی خود باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در دیدار با بایدن به او یک طرح چهار محوری برای «توقف غنی سازی اورانیوم توسط ایران، سلاح سازی از آن، توقف برنامه موشکی بالستیک ایران و تجاوزگری منطقه‌ای» این کشور ارائه داد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام