پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
حضور میدانی رئیس‌جمهور گله‌مندی از دولت قبل را التیام می‌دهد/ حامیان دولت قبل از سفرهای استانی رئیسی دلخورند
حضور میدانی رئیس‌جمهور گله‌مندی از دولت قبل را التیام می‌دهد/ حامیان دولت قبل از سفرهای استانی رئیسی دلخورند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور آقای رئیسی در بین مردم می تواند گلایه مندی مردم نسبت به دولت قبل را ترمیم کند گفت: این شیوه یک دستور کاری برای همه مدیران اجرایی است که به جای نشستن در اتاق و پنهان شدن پشت کارتابل نامه ها در حوزه های مختلف مشکلات را از زبان مردم بشنوند.

«محمدحسن آصفری»، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان که مشکلات متعددی در طول سالهای اخیر داشتند گفت: این اقدام آقای رئیسی باعث امیدواری مردم برای حل مشکلات خواهد شد.

وی با بیان اینکه جریان سیاسی شکست خورده در انتخابات و حامیان دولت آقای روحانی در تلاش هستند که علیه این سفرها تبلیغات رسانه ای کنند ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور منتخب در حال احیا کردن اعتماد از دست رفته مردم در طول 8 سال گذشته است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه سفرهای استانی آقای رئیسی به هیچ وجه نمایشی نیست چرا که حتما برای تحقق وعده هایی که در این سفرها داده می شود در طول 4 سال آینده برنامه ریزی خواهد شد تصریح کرد: مردم در این سفرها مشکلات خود را در زمینه های مختلف از جمله آب، معیشت، اشتغال و مسکن مطرح می کنند و رئیس جمهور برای رفع آنها وعده هایی خواهد داد که برای عملی کردن این وعده ها نیز برنامه های قابل اجرایی را دنبال خواهد کرد.

آصفری با اشاره به اینکه متاسفانه در طول 8 سال گذشته فاصله بین مردم و دولت به بیشترین حد خود رسید ادامه داد: در دوران مدیریت آقای روحانی در راس قوه مجریه متاسفانه مردم حتی امکان ملاقات با مدیران رده پایین را هم نداشتند چه برسد به ارتباط رو در رو با مدیران کلان اجرایی کشور اما اقدام آقای رئیسی برای ملاقات با مردم برای دولتمردان این پیام را دارد که منش ارج نهادن به مردم از سوی وزرای دولت نیز دنبال شود.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه وزرا، استانداران، فرمانداران و حتی بخشداران دولت هم باید بر حضور میدانی برای حل مشکلات مردم قائل باشند عنوان کرد: مدیران اجرایی باید در کنار مردم مشکلات را از نزدیک لمس کرده و به دنبال حل آن باشند؛ نمایندگان مجلس در دولت قبل نمی توانستند یک وزیر را به حوزه انتخابی خود دعوت کنند، مسئولان اجرایی حاضر نبودند در بین مردم حاضر شده و مشکلات مربوط به وزراتخانه خود را از نزدیک ببینند و از سر ناچاری به حضور معاون دست چندم وزیر در منطقه راضی می شدیم.

وی با اشاره به اینکه حضور آقای رئیسی در بین مردم می تواند گلایه مندی مردم نسبت به دولت قبل را ترمیم کند تاکید کرد: این شیوه یک دستور کاری برای همه مدیران اجرایی است که به جای نشستن در اتاق هایشان و پنهان شدن پشت کارتابل نامه ها در حوزه های مختلف مشکلات را از زبان مردم بشنوند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره تبلیغات رسانه ای علیه سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: این جریان از حضور رئیس جمهور بین مردم دلخور و ناراحت است و تلاش می کند با حمله به حضور میدانی رئیس جمهور آن را نمایشی جلوه دهند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام