پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در دیدار با فرمانده هوانیروز
پاسداشت یاد شهدا رسالتی خطیر بر دوش همه است
پاسداشت یاد شهدا رسالتی خطیر بر دوش همه است

 #محمد_حسن_آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و دیدار با امیر قربانی فرماندهی این نیرو پیشنهاد کرد فیلم خلبان شهید وطن پور برای معرفی این شهید اراکی به نسل جوان ساخته شود.


به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده هوانیروز ارتش و تعدادی از دست اندرکاران حوزه فیلم و سریال صگفت: احیای نام و یاد شهدا با هدف آشنایی قشر جوان و نوجوان با رشادت های آنها مسئولیتی خطیر بر دوش همه است.
وی افزود: ساخت سریال شهید وطن پور از فرماندهان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و از شهدای شهر اراک یکی از اقدامات مهمی است که می تواند مردم و بویژه اهالی شهر اراک را با رشادت ها و شجاعت های این شهید بزرگوار آشنا کند.
آصفری خاطرنشان ساخت: شهید وطن پور از اولین فرماندهان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در اوایل جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به شهادت رسیده است.
وی در پایان گفت: ساخت این سریال و سریال هایی در رابطه با زندگی شهدا در این شرایط که سال های طولانی از اتمام جنگ تحمیلی گذشته می تواند شجاعت، فداکاری و ایثار را در بین نوجوانان و جوانان احیا کند.

لازم به ذکر است در آغاز جنگ خلبان هوانیروز منصور وطن‌پور فرمانده اولین تیم پروازی بود که شتابان به جبهه‌ پرواز کرد. او تا نهمین روز جنگ در مقابل تانک‌ها و نیروهای تا دندان مسلح دشمن ایستاد و پیشروی آنها را در پل کرخه سد کرد و شهادتی شیرین را برای خود رقم زد.
این شهید متولد اراک است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام