پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
مدیران دوتابعیتی پس از پایان مسئولیت خود بدون پاسخگویی به تخلفات، از کشور خارج می‌شوند
مدیران دوتابعیتی پس از پایان مسئولیت خود بدون پاسخگویی به تخلفات، از کشور خارج می‌شوند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی گفت: افراد دوتابعیتی پس از اتمام دوره مسئولیتشان می توانند از کشور خارج شوند و به هیچ عنوان پاسخگوی تخلفات و کم کاری های دوره خود نباشند لذا این طرح از بروز چنین رخدادهایی جلوگیری خواهد کرد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اهداف طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی، گفت: امروزه افراد شایسته ای در کشورمان وجود دارند که می توان از توانمندی های آنان برای اداره امور بهره برد و نیازی به استفاده از مدیران دوتابعیتی که به قانون اساسی کشور دیگری متعهد هستند، وجود ندارد.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا منافع کشورمان از طریق افرادی که دارای تابعیت مضاعف هستند، حاصل نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در کشورمان قحط الرجال وجود ندارد، ادامه داد: باید اذعان کرد افراد دوتابعیتی پس از اتمام دوره مسئولیتشان می توانند از کشور خارج شوند و به هیچ عنوان پاسخگوی تخلفات و کم کاری های دوره خود نباشند لذا این طرح از بروز چنین رخدادهایی جلوگیری خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: وقتی خانواده های افراد دوتابعیتی برای زندگی به خارج از کشور می روند، چنین افرادی چطور می توانند درد و مشکلات مردم را متوجه شوند و مطالبات آنها را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی می تواند به شیاسته سالاری در کشورمان کمک شایانی کند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام