پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری
تقویت حوزه‌‌های علمیه نظام و انقلاب را بیمه می‌کند
تقویت حوزه‌‌های علمیه نظام و انقلاب را بیمه می‌کند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تقویت حوزه‌‌های علمیه را موجب بیمه شدن نظام و انقلاب دانست.

به گزارش روابط عمومی دفترمحمدحسن آصفری،به نقل از خبرگزاری فارس نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی  صبح امروز در مجمع خیرین حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه کانون‌های گسترش فرهنگ فقاهت هستند و از نقش و جایگاه ویژه‌ای در انقلاب برخوردارند.

وی تقویت حوزه‌‌های علمیه را موجب بیمه شدن نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: حمایت همه جانبه از حوزه‌های علمیه آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند و هم دولت و هم مجلس باید بسترهای حمایت از این نهاد دینی را فراهم کنند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس رسالت حوزه‌های علمیه را سخت و سنگین برشمرد و ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با هجمه‌های فرهنگی به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب هستند، این حوزه‌های علمیه هستند که می‌توانند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

 آصفری با بیان اینکه رویکرد اصلی حوزه‌های علمیه باید صیانت از ارزش‌های دینی و مذهبی باشد، افزود: روحانیون در همه حوزه‌ها در خط مقدم هستند امروز با توجه به تهدید فضای مجازی و حضور بسیاری از مردم در شبکه‌های مجازی باید به صورت جدی و هوشمندانه در این عرصه ورود کند.

وی تامین نیازهای حوزه‌های علمیه را زمینه‌ساز گسترش این کانون‌های فرهنگی  دانست و ادامه داد:  طرح موضوع سبک زندگی اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب افق جدیدی را فرا روی حوزه‌های علمیه قرار داده که انتظار می‌رود این مهم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به رفاهیات روحانیون طلبه تاکید کرد و اظهار داشت:  برخی از روحانیون در سنین بالا صاحب خانه نیستند و از امکانات و رفاهیات ناچیزی برخوردارند که باید به نیازهای این قشر بیش از پیش توجه کرد.

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام