پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
استخوان بندی رژیم صهیونیستی به لرزه افتاده است
استخوان بندی رژیم صهیونیستی به لرزه افتاده است

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استخوان بندی رژیم اسرائیل به لرزه افتاده است، گفت: صهیونیسم‌ها برای بقای خود در منطقه در ادامه توطئه‌های خصمانه و جنایاتی که انجام می دهند، دست به اقدامات تروریستی زده و در همه جنایاتی که در خاورمیانه دیده می‌شود ردپای این رژیم منحوس وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی محمدحسن آصفری، به نقل از خبرگزاری ایسنا مرکزی ، محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با این خبرگزاری ، به تشریح وظیفه کشورهای مسلمان در برابر سیاست استکبار و صهیونیسم که مبتنی بر کمرنگ کردن مسئله‌ فلسطین در ذهنیت جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن است پرداخت و اظهار کرد: امروز مسئله فلسطین یک مسئله مهم جهان اسلام است و نمی‌شود نسبت به این موضوع بی تفاوت بود و واکنشی نشان نداد.

وی از موضوع فلسطین به عنوان یک موضوع استراتژیک با اهمیت یاد کرد و افزود: اگر ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی نسبت به مسئله فلسطین بی‌تفاوت باشند یقینا توطئه رژیم اسرائیل با عنوان از نیل تا فرات گریبانگیر همه خواهد شد. توطئه نیل تا فرات ابزار صهیونیست‌ها برای انحراف ذهن مسلمانان از مسئله فلسطین است.

این منتخب مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر مقاومت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با حمایت امت اسلامی علیه جنایات اسرائیلی‌ها صورت نمی‌گرفت امروز معلوم نبود که توطئه از نیل تا فرات به کجا می‌انجامید.

وی تصریح کرد: اگر مقاومت مردم فسلطین علیه رژیم صهیونیستی نبود باید سنگرهای مقاومت دیگری در کشورهایی نظیر اردن، لیبی، و ... ایجاد می‌شد. حمایت از مردم فلسطین یک موضوع اساسی و مسئله استراتژیک است و بفرموده امام راحل باید برای ملت های اسلامی مسئله اصلی و مهم باشد.

آصفری با تاکید بر اینکه عقلانیت حکم می کند که از مردم مظلوم فلسطین حمایت شود، افزود: دولت های اسلامی در حمایت از مردم فلسطین باید منشوری را تدوین و در سازمان ملل تصویب کنند و نسبت به زیاده خواهی‌ها و جنایات صهیونیست ها موضع گیری داشته باشند. نباید جوامع عمومی سازمان ملل نسبت به جنایات اسرائیل بی تفاوت بوده و از کنار آن به سادگی عبور کنند.

وی خواستار اعتراض جدی امت اسلامی نسبت به جنایات صهیونیست ها در جوامع عمومی و نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر شد و از دبیر کل سازمان ملل خواست تا پاسخگوی این اعتراضات و رفتارهای رژیم اسرائیل در منطقه باشند. پارلمان‌های کشورهای اسلامی باید با برگزاری نشست‌ها  و جلسات در راستای انسجام و اتحاد امت اسلامی برای قطع رابطه با اسرائیل اقدام کنند.

وی تصریح کرد: امروز دولت‌های اسلامی باید سفارتخانه های خود را از سرزمین های اشغالی خارج کنند و اجازه ندهند که صهیونیست‌ها در کشور آنها سفارتخانه داشته باشند و متوجه باشند چراکه رزیم اسرائیل منتظر فرصتی است تا آتش فتنه خود را به سایر کشورها سرایت دهد.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه قرآنی، امنیتی و دفاعی ملت‌های اسلامی حکم می‌کند که اجازه فتنه انگیزی به رژیم اسرائیل ندهند و در مقابل جنایات این رژیم سکوت نکرده و با اتحاد و انسجام اعتراض خود را نسبت به رفتار خشونت آمیز و جنگ طلبانه این رژیم بروز دهند.

وی افزود: امروز هر اقدام تروریستی که در هر کشوری از جهان صورت می‌گیرد اگر مورد بررسی دقیق قرار گیرد مشخص خواهد شد که ردپای رژیم اسرائیل در عملی شدن این جنایات وجود دارد و نظیر آن را در یمن و سایر کشورهای اسلامی نظاره گر هستیم.

آصفری در پاسخ به این پرسش که چرا شعار "دفاع از حقوق کودک و زن" سازمان به اصطلاح ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری شامل کودکان و زنان مظلوم یمن و فلسطین نمی‌شود، گفت: امروز متاسفانه مجمع عمومی سازمان ملل در تسخیر قدرت‌هایی نظیر آمریکاست و به نهادی برای پیاده کردن سیاست‌های خصمانه مستبدان عالم بدل شده است و تا زمانی که این روند استمرار داشته باشد هیچ امیدی برای دفاع این سازمان از مردم مظلوم و بی پناه عالم نیست.

وی تصریح کرد: وقتی دبیر کل سازمان ملل صراحتا اعلام می‌کند که عربستان سعودی چک حقوق کارکنان سازمان ملل را به ‌دلیل موضع گیری علیه جنایات و اقدامات این کشور در یمن، امضاء نکرده است، این موضوع بیانگر آن است که سازمان ملل جایگاه دفاع از حقوق بشری و عدالت گونه خود را از دست داده و به نهادی برای پیگیری مطالبات قدرت‌های آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام