پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
تسریع در تکمیل تقاطع غیر همسطح سنجان
تسریع در تکمیل تقاطع غیر همسطح سنجان

آصفری نسبت به تکمیل تقاطع غیر همسطح سنجان تاکید کرد و گفت:طولانی شدن زمان تکمیل این طرح نارضایتی عمومی را به دنبال داشته و باید تمام دستگاه های ذیربط تکمیل این پروژه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری ، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب عصر امروز در بازدید از تقاطع غیر همسطح سنجان با اشاره به تسریع در تکمیل این پروژه اظهار داشت: بیش از ۴ سال از زمان آغاز اجرای این طرح می گذرد اما همچنان در پیشرفت فیزیکی نامطلوبی به سر می برد که باید با برنامه ریزی های کارشناسی و نظارت های گسترده این طرح عمرانی تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه سه لاین شدن تقاطع غیر همسطح سنجان بخش مهمی در روان سازی ترافیک این منطقه دارد افزود:روزانه بیش از ۳۰ هزار خودرو از این منطقه عبور می کنند که اجرای تقاطع غیر همسطح سنجان می تواند ضمن تسهیل در عبور و مرور خودروها در کاهش آلایندگی نیز موثر باشد.

#آصفری بیان کرد:با پیگیری های اینجانب ،معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی ۱۵۰میلیارد ریال برای تکمیل تقاطع غیر همسطح سنجان اختصاص یافته که ۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار استانی و مابقی ملی است و دستگاه های مربوطه باید در جذب این منابع و تکمیل نهایی طرح بیش از پیش تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: تقاطع غیر همسطح سنجان به دلیل زمان بر شدن و رها شدن طولانی مدت به آثار باستانی تبدیل شده و در  خصوص پیگیری اتمام هر چه زودتر این پروژه به مردم مومن و انقلابی شهر اراک قول مساعد داد که با نظارت های دوره ای از فرایند تکمیل تقاطع غیر همسطح سنجان و پیگیری های مربوطه زمینه ی بهره برداری هر چه زودتر این طرح را فراهم نماید.

منتخب مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:اداره کل راه و شهرسازی وظیفه دارد نسبت به جذب و تزریق منابع اولیه و راه اندازی کارگاه تخصصی این طرح اقدام کرده و در صورت بروز مشکلاتی در این مسیر می توان از ظرفیت  دستگاه های مربوطه استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز در ادامه این بازدید گفت:ساخت تقاطع غیرهمسطح سنجان از زمان نمایندگی پیشین  آصفری کلید خورد و ایشان پیگیری های بسیاری در جذب اعتبارات ،انتخاب پیمانکار و تسهیل در ساخت این طرح داشتند.

زندیه وکیلی افزود:در برنامه ریزی اولیه ساخت تقاطع غیرهمسطح سنجان ،عرشه این طرح فلزی بود اما بعد از آغاز ساخت طرح این مهم به عرشه بتونی تغییر پیدا کرد و لاین های برنامه ریزی شده نیز از دو به سه لاین افزایش پیدا کرده که این اقدام اگر چه مدت زمان ساخت طرح را افزایش می دهد اما فرایند عبور و مرور را تسهیل کرده و آینده این منطقه را تضمین می کند.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام