پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری عنوان کرد:
دولت فعلی قدمی برای بسیج مردمی در انتخابات برنداشت/انتخاب مدیران دولت باید رویکرد کارآمدی داشته باشد
دولت فعلی قدمی برای بسیج مردمی در انتخابات برنداشت/انتخاب مدیران دولت باید رویکرد کارآمدی داشته باشد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت:مجلس یازدهم در نهایت تعامل و هم افزایی با دولت برای تشکیل یک کابینه انقلابی، کارآمد، متخصص، جهادی ، برنامه دار و مردمی گام برمی دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و فعالان ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی گفت: با وجود توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان و ناکارآمدی دولت در داخل از قبیل نبود کالاهای اساسی و افزایش قیمت ها در شب انتخابات ملت ایران با حضور معنادار خود حماسه ای فزرگ خلق کردند و موجب خنثی سازی همه توطئه ها شدند.

وی تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی همه دولت ها برای حضور مردم در انتخابات تلاش ها و مجاهدت های زیادی انجام دادند اما دولت فعلی هیچ قدمی برای بسیج مردمی در انتخابات برنداشت و این نشان دهنده بی اعتقادی آنها به کلام حضرت امام(ره) و دغدغه مقام معظم رهبری دارد.

آصفری ادامه داد: مردم به عملکرد آقای رئیسی اعتماد داشتند و به همین دلیل ایشان را در انتخابات روی کارآوردند و امروز تلاش جریان انقلابی باید ایجاد امید و نشاط در جامعه باشد و همه باید با عملکرد خود کارآمدی دولت و نظام اسلامی را نشان دهیم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: مجلس یازدهم در نهایت تعامل و هم افزایی با دولت برای تشکیل یک کابینه انقلابی، کارآمد، متخصص، جهادی ، برنامه دار و مردمی گام برمی دارد و امروز مردم هم از سه قوه انتظار به حقی دارند و آن هم رفع مشکلات است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوارهای کشور خاطرنشان کرد: همه باید برای نشان دادن کارآمدی جریان انقلابی تلاش کنیم و لازمه آن تلاش و همت جهادی همراه با وحدت و هم افزایی است، در انتخاب مدیران دولت باید رویکرد کارآمدی، توانمندی و بومی داشته باشد و جریان انقلاب اسلامی به عنوان مطالبه گر در صحنه حاضر است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام