پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
دولت هیچ تلاشی برای حضور پرشور مردم در انتخابات نداشت
دولت هیچ تلاشی برای حضور پرشور مردم در انتخابات نداشت

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس گفت: دولت مستقر هیچ تلاشی برای حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸خرداد نداشت.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، محمد حسن آصفری در نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با اعضای جبهه انقلاب افزود:قیمت بسیاری از کالاهای اساسی در نزدیکی انتخابات بیش از ۳۰درصد افزایش پیدا کرد که این اقدام برنامه ریزی دولت برای کاهش حضور مردم در انتخابات بود.

نماینده مردم  اراک و کمیجان و خنداب در  مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: اگر چه برخی از رجال سیاسی کشور از آیت الله رئیسی حمایت کردند،اما مردم به توانمندی ایشان ایمان داشتند که ایشان با بیشترین رای پیروز انتخابات شد .

آصفری بیان داشت: مجلس شورای اسلامی اولین مطالبه گر دولت منتخب به خصوص در حوزه معیشتی مردم است ،اما از طرفی برای موفقیت دولت سیزدهم در امور مختلف کشور نیز پشتیبانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس اصل ۶۷قانون اساسی نماینده مجلس باید پایبند به اصول و نظام جمهوری اسلامی باشد و در زمینه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت در جهت اعتلای اسلام و انقلاب گام بردارد.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:مجلس شورای اسلامی در انتخاب کابینه تمام اصول ظرفیت ها و برنامه های وزرای پیشنهادی را در نظر گرفته و در نهایت به کارآمدترین افراد رای می دهد .

وی گفت:اکنون به همت مردم و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری مجلس انقلابی،دولت انقلابی و دستگاه عدلیه انقلابی در کشور شکل گرفته و نیروهای انقلابی باید نشان دهند که توانایی حل مشکلات کشور را به بهترین شکل دارند .

آصفری در پایان تاکیدکرد: بهره گیری از مدیران بومی کارآمد مهم ترین خواسته مردم و نمایندگان استان مرکزی است و در این مسیر باید دست مدیران ارشد را برای انتخاب افراد شایسته بومی باز گذاشت./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام