پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
توسعه مبلمان شهری نشاط اجتماعی را ارتقاء می‌دهد
توسعه مبلمان شهری نشاط اجتماعی را ارتقاء می‌دهد

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه مبلمان شهری، افزایش فضای سبز، نورپردازی و روان‌سازی ترافیک شهری نشاط و شادابی اجتماعی را افزایش می‌دهد که این مهم باید در دستور کار مدیریت شهری اراک قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهید کاوه نبیری با اشاره به اهمیت فضا سازی شهری اظهار داشت: مردم با مشکلات اقتصادی، گرانی و معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین فضا سازی شهری باید به گونه‌ای باشد که زمینه نشاط و شادابی اجتماعی مردم در مناسبات اجتماعی را فراهم کند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه مبلمان شهری اراک انجام شده و می‌توان از این لحاظ اراک را به عنوان مرکز استان معرفی کرد اما همچنان کارها و اقدامات نکرده بسیاری در این راستا وجود دارد که شهرداری باید با الویت‌بندی به آنها بپردازد.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از روستاهای مجاور اراک جمعیت سرریز این شهر را در خود جای داده‌اند و به نوعی بار شهری را به دوش می‌کشند، بنابراین می‌طلبد شهرداری و شورای اسلامی این شهر نسبت به ارائه خدمات هر چه بیشتر به این روستاها برنامه‌ریزی کنند.

آصفری اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک اقدامات قابل تقدیر در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهر انجام داده است اما این ۲ نهاد خدماتی باید نسبت به اجرای پروژه‌های جدید نیز برنامه‌ریزی کنند.

وی تاکید کرد: اجرای پروژهای مختلف از جمله تقاطع‌های غیر همسطح، پارک و فضای سبز، کنارگذرهای شهری به خصوص در مناطق حاشیه‌ای و بافت فرسوده از ضروریات شهر اراک است که باید مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی این کلانشهر قرار گیرد.

آصفری بیان کرد: بنده هم به عنوان یک خدمتگذار در کنار مجموعه شهرداری اراک هستم و از طریق کمیسیون تلفیق، رایزنی با وزارت‌خانه‌های مرتبط نسبت به تسهیل در ارائه مجوزها و جذب منابع اقدام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه نگاه جناحی و حزبي در مدیریت شهری فرآیند خدمت‌رسانی را کند می‌کند، بیان کرد: شهرداری کلانشهر اراک از ظرفیت‌ها و نیروهای کارآمد بسیاری برخوردار است که در صورت بکار گیری این ظرفیت‌ها می‌توان زمینه توسعه شهری این کلانشهر را فراهم کرد.

انتهای پیام/

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام