پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
توسعه همه جانبه افغانستان پس از برقراری صلح رخ خواهد داد
توسعه همه جانبه افغانستان پس از برقراری صلح رخ خواهد داد

نایب کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: حل و فصل مناقشات و بحران های جاری در افغانستان در گرو گفتگو میان جناح های موجود این کشور است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به میزبانی کشورمان از  اجلاس گفتگوهای بین الافغانی، گفت: وجود امنیت در کشورهای همسایه کشورمان همواره دارای اهمیت بوده و این مهم مورد توجه قرار داشته که افغانستان نیز در این زمره است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه برخی کشورهای فرامنطقه ای مانند ایالات متحده آمریکا و همپیمانانشان مانند رژیم صهیونیستی تلاش می کنند با بروز ناامنی و تنش در منطقه، منافع خود را تامین کنند که تنش های اخیر در افغانستان نتیجه اعمال این دسیسه شوم است.

وی ادامه داد: ظهور و فعالیت گروه های تروریستی در منطقه یکی از نتایج ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه است که از دیگر نتایج حضور آمریکایی ها در غرب آسیا بشمار می رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حل و فصل مناقشات و بحران های جاری در افغانستان در گرو گفتگو میان جناح های موجود این کشور است، افزود: مردم و مسئولان این کشور باید بدانند آمریکایی ها و همپیمانانش دشمن نخست آنها هستند؛ همچنین باید بدانند توسعه همه جانبه سیاسی، اقتصادی و غیره در افغانستان پس از برقراری صلح رخ خواهد داد لذا روند برگزاری این اجلاسیه باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون مردم و رهبران گروه های مختلف در افغانستان باید برای آینده کشورشان تصمیم های دشواری اتخاذ کنند و بر مدار وحدت گام بردارند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام