پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
مردم علیرغم گلایه‌مندی‌ها در انتخابات شرکت کردند
مردم علیرغم گلایه‌مندی‌ها در انتخابات شرکت کردند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشورو شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز علیرغم گلایه‌مندی‌هایی که داشتند در انتخابات شرکت کردند، آنها بار دیگر با اصل انقلاب و ولایت یکبار دیگر بیعت کردند اما نباید این گلایه‌مندی‌های مردم به‌ویژه در حوزه پارتی‌بازی و تبعیض و ناعدالتی فراموش شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسن آصفری در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور روز چهارشنبه خود گفت: در کشور ما همه ادیان و مذاهب و شیعه و سنی در کنار یکدیگر کار می‌کنند. اگر جایی ایرادی دارد نباید به گونه‌ای مطرح شود که مورد سوءاستفاده شبکه‌های بیگانه، معاند و ضدانقلاب قرار گیرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس افزود: امروز مشکل جدی کشور را موضوع پارتی‌بازی است. اگر این موضوع در کشور حل شود و جای آن را شایسته سالاری بگیرد، بسیاری از مسائل کشور حل خواهد شد. مردم برای مبارزه با تبعیض و ناعدالتی انقلاب کردند بنابراین ما باید در دولت و مجلس کاری کنیم که جلوی این تبعیض و ناعدالتی گرفته شود. این تبعیض و ناعدالتی موجب ناامیدی جوانان می‌شود.

آصفری بیان کرد: مردم امروز علیرغم گلایه‌مندی‌هایی که داشتند در انتخابات شرکت کردند، آنها بار دیگر با اصل انقلاب و ولایت یکبار دیگر بیعت کردند اما نباید این گلایه‌مندی‌های مردم به‌ویژه در حوزه پارتی بازی و تبعیض و ناعدالتی فراموش شود.

وی ادامه داد: مردم به این معترض هستند که چرا امروز متاسفانه برخی‌ها که صاحبان ثروت و قدرت در جایگاه‌ها و پست و مسئولیت‌های مختلف هستند، در وهله اول سراغ دوستان، آشنایان، هم‌حزبی‌ها و کسانی که حامیان تبلیغاتی برای آنها بوده‌اند، بروند. اعتراض مردم به دولت آقای روحانی در این حوزه است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چرا باید امروز بسیاری از صندوق‌ها و شرکت‌های پول‌آور در اختیار برخی افرادی با عنوان هیات مدیره قرار گیرد که حقوق‌های چند ۱۰ میلیونی بگیرند که حتی یک ساعت هم در پست خود حضور نمی‌یابند.

آصفری گفت: امضای آنها نیز به صورت گردشی است. صورتجلسه تهیه می‌شود و به صورت گردشی امضاها را جمع‌آوری می‌کنند و این به عنوان وظیفه وی تلقی می‌شود و حقوق مفت هم به جیب می‌زنند اما جوان تحصیلکرده و متخصص باید دنبال شغلی باشد که در شأن تخصص و سواد او نیست اما به خاطر مشکلات معیشتی مجبور به پذیرش  حقوق بخور و نمیر باشد تا امورات خود را بگذراند.

وی تصریح کرد: امروز کشورهای اروپایی که خود حامی تروریسم بودند این ایام مصادف با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان است، ۱۷ هزار نفر از مردم ما از نمایندگان مجلس، رییس قوه، رییس جمهوری، نخست‌وزیر ما را به شهادت رساندند، پروپاگاندای «رأی ندهیم» راه‌اندازی کردند اما دیدیم که مردم چگونه علیرغم مشکلاتی که در کشور وجود داشت به آنها پشت کرده و پای صندوق های رأی حضور یافتند.

این نماینده مردم سیزدهم خاطرنشان کرد: اگر امروز این شبکه‌های مختلف بیگانه دلشان برای مردم می‌سوزد چرا اعتراضی نسبت به تحریم‌ها علیه مردم ایران نمی‌کنند؟ چرا پروپاگاندای تبلیغاتی علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و برخی کشورهای اروپایی که حتی ما را از  دارو تحریم کرده‌اند، اعتراض نمی‌کنند اما زمانی که بحث انتخابات پیش می‌آید، دلسوز مردم می‌شوند.

آصفری یادآور شد: مشکل جدی امروز کشور ما ناکارآمدی مدیران است چرا که در زمان جنگ هم این میزان قطعی برق نداشتیم. این همه نیروگاه، تأسیسات و تجهیزات ایجاد شده اما با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب شاهد مشکل تأمین برق و مسائلی از این دست هستیم اینها به جهت ناکارآمدی دولت است.

وی گفت: اگر مدیران متخصص، توانمند و متعهد به انقلاب و شهدا روی کار باشند مطمئنا به‌دنبال رفع مشکلات مردم می‌روند نه اینکه با برگزاری جلسات سیاسی و با شعار و گفتاردرمانی مشکلات مردم را حل کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اضافه کرد: وقتی شخص آقای روحانی در ملاء عام در اراک اعلام می‌کند که از امروز مازوت نیروگاه شازند را قطع می‌کند اما به تعهد خود عمل نمی‌کند، چه توقعی از وزیران کابینه وی می‌توان داشت که به قول و تعهدات خود عمل کنند و مشکلات مملکت ما این است.

آصفری بیان کرد: امروز باید توجه داشته باشیم که مردم وظیفه خود را انجام دادند و به دولت آینده امید بسته‌اید انشالله دولت آینده بتواند مشکلات را حل کند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام