پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب:
پروپاگاندای رسانه‌ای بیگانگان در انتخابات ۲۸ خرداد با شکست مواجه شد
پروپاگاندای رسانه‌ای بیگانگان در انتخابات ۲۸ خرداد با شکست مواجه شد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: پروپاگاندای رسانه ای بیگانگان در انتخابات ۲۸ خرداد با شکست مواجهه شد و مردم نشان دادند که هیچ اعتنایی به رسانه های غربی ندارند.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه « امید بیگانگان این بود که بر اثر  بهانه‌هایی مشارکت در انتخابات به ۲۰ تا ۲۵ درصد برسد که این امید محقق نشد و این انتخابات حقاً و انصافاً حماسه بود» اشاره کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای در حالی اتفاق افتاد که پیش بینی رسانه ها و تحلیل گران بیگانه به نحوی بود که تصور می کردند مشارکت پایین خواهد بود و در حقیقت پروپاگاندای رسانه ای راه انداخته بودند تا به زعم خودشان مردم کشورمان را توجیه و حضورشان را کم رنگ کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: ناکارآمدی مسئولان که سبب شده بود وضعیت بازار و اقتصاد نابسامان شود از دلایل رسانه های بیگانه برای کم رونق کردن انتخابات 28 خرداد بود؛ ضمن اینکه در هیچ دوره ای هم دولت نسبت به شور و شوق در انتخابات بی تفاوت نبود و همه این موضوعات باعث شد تا رسانه های بیگانه به توجیهات خود در کم اثر کردن حضور مردم دامن بزند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار کرد: با همه سر و صداهایی که رسانه های بیگانه در بوق و شیپور کرده بودند، اما مردم با حضورشان در انتخابات نشان دادند که هیچ اعتنایی به رسانه های غربی ندارند و ثابت کردند که همچنان پای آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

وی بیان کرد: حضور مردم در پای صندوقهای رای پیام خاص خود را برای منتخب ملت دارد و آن نیز اهمیت دادن به مردم است که باید برای رفع مشکلاتشان از هیچ کوششی دریغ نکند تا اعتمادشان جلب شود؛ بنابراین بایستی گامهای اساسی را برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بردارند.

 این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: جریانهای معاند، اپوزیسیون و بیگان بدانند که هیچگاه برای مردم دلسوزی نکردند، بلکه دشنمان اصلی این ملت بوده اند؛ چرا که اگر دلسوز کشورمان بوده اند پروپاگاندای رسانه ای را برای رفع تحریم های آمریکا و اروپا علیه ایران اسلامی به راه می انداختند، اما ما شاهد چنین اتفاقی تاکنون نبوده ایم./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام