پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
ملاک ارزیابی دستگاه های اجرایی جذب اعتبارات ملی است
ملاک ارزیابی دستگاه های اجرایی جذب اعتبارات ملی است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت:چنانچه تنها به بودجه ۹۲۷ میلیارد تومانی اکتفا شود توسعه و پیشرفتی در استان اتفاق نمی افتد ،بنابر این دستگاه های مختلف باید نسبت به جذب اعتبارات ملی توجه ویژه داشته باشند و یکی از ملاک های ارزیابی دستگاه ها و مدیران اجرایی باید این مهم باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه  گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان مبنی بر حضور پیدا نکردن مردم درپای صندوق‌های رای و گله‌مندی زیاد مردم از وضعیت اقتصاد اما، ملت هوشیار ایران بار دیگر حماسه آفرید و دشمن را ناامید کرد.
 محمدحسن آصفری افزود: انتظار می‌رود که دولت منتخب دغدغه‌های مردم را در حوزه‌های مختلف و با کمک نظام حل و فصل کند.
وی بیان کرد: اگر استان مرکزی در بحث بودجه به سهم قایل شده در قانون و مبلغ ۹۲۷ میلیارد تومانی اکتفا کند اتفاقات موثری در این استان رخ نمی‌دهد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی یک مدیریت در مجموعه کاری خود موفق است که بتواند سهم بیشتری از اعتبارات را جذب کرده و طرح‌های بیشتری را اجرا کند.
آصفری اظهار داشت: ردیف‌های خوبی در بودجه از جمله اعتبارات طرح‌های مشترک دیده شده که نیاز است مدیران مربوطه با جدیت وارد شوند و سهم قابل ملاحظه‌ای را  برای استان اخذ کنند.
وی عنوان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان مرکزی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد زیرا برخی از طرح‌ها در حال تبدیل شدن به ابنیه‌های تاریخی و یا ثبت تاریخی هستند.
نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: راه‌آهن ۲ خطه اراک - قم، بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی اراک، پل سنجان با حجم تردد روزانه بیش از ۵۰ هزار خودرو، مسیر درمن دائن از مسیر خار پهلو، مسیر وفس آقچه قلعه و چندین سالن ورزشی روستایی از جمله مهمترین طرح‌های نیمه تمام در استان مرکزی است که باید هرچه زودتر به اتمام برسد.
آصفری گفت: در بحث محرومیت‌زدایی نیز اعتبارات خوبی لحاظ شده که نیاز است تلاش ویژه‌ای در این خصوص صورت گیرد و از این محل، مشکل آب ۴۶ روستای شمال اراک، خنداب و کمیجان گره‌گشایی شود.
وی عنوان کرد: کار مطالعاتی فاضلاب کمیجان - میلاجرد به اتمام رسیده و برای اجرا نیازمند تامین اعتبار است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطالعه فاضلاب خنداب نیز از دیگر ضروریات است.
آصفری بیان کرد: لایروبی قنوات و تامین اعتبار لازم برای آنتن‌دهی روستاهای باقی مانده از دیگر امور ضروری است.
وی گفت: می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی در انتخاب پیمانکاران برای اجرای طرح‌های مختلف توجه ویژه داشته باشند و تلاش کنند از ظرفیت‌های بومی بهره‌گیری کنند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام