پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
تراکنش مالی دانشگاه آزاد زیر ذره‌بین مجلسی‌ها
تراکنش مالی دانشگاه آزاد زیر ذره‌بین مجلسی‌ها

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان  در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد عمدتا با محوریت موضوعات مالی و درآمدی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد عمدتاً با محوریت مسائل مالی و درآمدزایی در مجلس کلید می‌خورد.

وی گفت: موضوعاتی همچون منابع درآمد، حقوق و درآمدهای ریاست، مسئولان و زیرمجموعه‌ها، منابع اقتصادی، بررسی حسابرسی‌ها و چگونگی انتخاب اعضای هیات علمی از مهمترین محورهای تحقیق و تفحص مجلسی‌ها از دانشگاه آزاد است.

نماینده مردم اراک در خانه ملت عنوان کرد: یکی دیگر از محورهای تحقیق و تفحص نحوه و میزان شهریه‌های دریافتی از دانشجویان آن هم در شرایط کرونایی و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری است.

آصفری ادامه داد: بر اساس آنچه که گفته شد، عمده موضوعات مربوط به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد حول محور مسائل مالی و اعتباری و موضوعاتی است که احتمال تخلف در آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه گزارش‌هایی مبنی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات و پرداخت حقوق‌ها در بین اساتید و اعضای هیات علمی به مجلس رسیده است، قرار است وکلای مردم در خانه ملت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود سوالاتی درباره نحوه هزینه‌کرد شهریه‌های اخذ شده از دانشجویان، تاکید کرد: بر این اساس تحقیق و تفحص به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت و برخورد با تخلفات احتمالی صورت می‌گیرد.

آصفری گفت: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در نوبت بررسی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس قرار داشته و در موعد مقتضی مورد بررسی و چکش‌کاری نمایندگان قرار می‌گیرد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام