پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده مردم اراک در مجلس شوراس اسلامی:
بهره گیری از نیروهای کارآمد و توانمند پیش نیاز توسعه ی همه جانبه است
بهره گیری از نیروهای کارآمد و توانمند پیش نیاز توسعه ی همه جانبه است

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:بهره گیری از نیروهای توانمند ،کارآمد و انقلابی پیش نیاز توسعه همه جانبه استان است که باید  مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن اصفری ،نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز  در دیدار  با استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی  جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی اظهار داشت : جایگاه های مختلف خدمات رسانی به مردم و پست های مدیریتی باید به دست افراد متعهد سپرده شود تا ضمن جلوگیری از هدر رفت سرمایه ی ملی گام مهمی در راستای شایسته سالاری برداشته شود.

وی افزود: دیدار چهره به چهره ی مسئولان با مردم و پاسخگویی به مشکلات آحاد جامعه باید به عنوان یکی از ملاک های مدیریتی در استان مرکزی پیگیری شود چرا که این اقدام اساس دموکراسی و مردم سالاری دینی است و مسئولان باید در هر شرایطی پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

نماینده مردم اراک ، کمیجان خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از صنایع استان مرکزی نظیر هپکو،آذرآب ،واگن پارس و ماشین سازی به دلایل مختلف از حداقل ظرفیت اسمی خود استفاده می کنند در صورتیکه هر یک از این صنایع به عنوان غول های صنعتی کشور و حتی خاورمیانه مطرح هستند بنابراین باید با تمهیدات و برنامه ریزی های کارشناسی نسبت به حل مشکلات آنها اقدام و زمینه ی به کارگیری ظرفیت حداکثری  این صنایع فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد:جلوگیری از تعدیل نیرو در کارخانه ها و ایجاد فرصت های شغلی جدید باید سرلوحه امور صنایع استان قرار گیرد که این مهم نیازمند توجه جدی و نظارت گسترده مسئولان امر است.

منتخب مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیری برای تامین اعتبار موجود برای تکمیل پروژه ها و طرح های عمرانی مرکز استان مانند بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)اراک ، تقاطع غیر همسطح سنجان و دیگر طرح های شهرستان های کمیجان و خنداب از مسائلی است که در سال جدید باید مورد پیگیری جدی مسئولان قرار گیرد.

وی با تاکید برپیگیری و تامین اعتبارات مورد نیاز افزود: اینجانب به عنوان منتخب مردم اراک ،کمیجان و خنداب در کنار مسئولین و دستگاه های اجرایی هستم ،و در صورت بروز مشکل امکان پیگیری و تلاش برای تامین اعتبارات مورد نیاز برگزاری نشست های تخصصی  با مسئولان ملی و وزرای مربوطه را فراهم خواهم ساخت.

آصفری خاطر نشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید نامگذاری شده حمایت همه جانبه از تولید ،جلوگیری از تعدیل نیرو در صنایع و ایجاد اشتغال پایدار باید محور برنامه های اجرایی مسئولان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام