پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند
مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن عقب نشینی کرده و در برابر اراده ملت تسلیم خواهد شد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خردادماه اظهار کرد: با توجه به اینکه روند مذاکرات وین در حال طی شدن است و طرف غربی نیز علاقمند است تا مذاکرات را فرسایشی کند و ببیند مشارکت مردم در انتخابات به چه میزان است، افزود: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، یقینا می‌تواند تاثیر بسزایی در عقب نشینی طرف آمریکایی یا غربی‌ها برای فشار بیشتر علیه ایران و برداشتن تحریم‌ها باشد و می‌تواند قدرت چانه زنی ایران را در پشت میز مذاکرات بالا برده و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان نظام بکشد.

او تصریح کرد: با وجود مشکلات گرانی و بیکاری، اقتدار ایران اسلامی برای ملت ایران اهمیت بالایی دارد براین اساس حضور حماسی و گسترده ملت می‌تواند ضمن تقویت جمهوریت نظام اسلامی مسئولان را ملزم به حل مشکلات در سایه انتخاب درست کند.

این نماینده مردم در خانه ملت در ادامه با اشاره به حضور بیش از ۵۰۰ خبرنگار از ۹ کشور دنیا برای پوشش اخبار انتخابات ۲۸ خردادماه در ایران گفت: حجم بالای حضور رسانه های غربی برای پوشش اخبار انتخابات ایران با انتخابات سایر کشورها قابل مقایسه نیست و بیانگر آن است که مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای حائز اهمیت است و برای آنها مهم است که بدانند با وجود مشکلاتی که ملت ایران با آن مواجه است تا چه میزان پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و در انتخابات حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مطمئنا حضور مردم در پای صندوق‌های رای بی تاثیر بودن فشار اقتصادی سران سلطه و آمریکائی‌ها را به رخ آنها خواهد کشاند و ناگزیر هستند که با دولت آینده از سر عقلانیت و گفتمان مذاکره کنند و فشارها و تحریم‌های خود را کنار بگذارند.

آصفری تصریح کرد: هرچقدر دولت آینده با پشتوانه بالاتری انتخاب شود می‌تواند بستر پیگیری مطالبات را فراهم کند و مشکلات مردم در حوزه اقتصاد، اشتغال، گرانی، تورم، مسکن، ازدواج، فرهنگ، سلامت و ... را برطرف کند.

وی از نامزدهای انتخابات خواست تا قانون را فصل‌الخطاب خود قرار دهند و با تمکین به قانون نتیجه انتخابات را بپذیرند. یقین بدانید که در مرحله اول مردم پیروز انتخابات خواهند بود و توقع این است که هر نامزدی که رای بیاورد این وعده و وعیدها را فراموش نکند و به تعهدات خود عمل کند.

آصفری تاکید کرد: عمل نکردن به وعده‌ها موجب بی‌اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت شده و تبعات منفی برجای خواهد گذاشت، بر این اساس توصیه می‌شود منتخبین مردم در ریاست جمهوری و شوراها به وعده‌های خود عمل کنند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام