پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
قانون مصوب مجلس، آمریکایی‌ها را وادار به عقب نشینی کرد؛ تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود
قانون مصوب مجلس، آمریکایی‌ها را وادار به عقب نشینی کرد؛ تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: قانون مصوب مجلس آمریکایی‌ها را وادار به عقب نشینی کرد؛ لذا در نتیجه مذاکرات تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به روند مذاکرات وین و فرسایشی شدن آن اشاره کرد و گفت: غربی‌ها مذاکرات را زمان بر می کنند تا وضعیت انتخابات ریاست جمهوری کشورمان تعیین تکلیف شود و قطعا برای آنها اهمیت دارد که چه دولتی روی کار بیاید؛ چرا که یک تفکر به توانمندی های داخلی اعتقاد دارد و با دست پر وارد مذاکره می شود، اما تفکری دیگر وجود دارد که همه مسائل کشور را به مذاکره گره می زند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: در گذشته ثابت شده که هر زمانی ما در مقابل آمریکایی ها محکم ایستادیم، آنها وادار به عقب نشینی شده اند و نظیر آن نیز قانون مصوب مجلس بوده که باعث شده آمریکایی ها را به نحوی پای میز مذاکره بیاورد و مذاکرات در وین دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: امروز فرسایشی کردن مذاکرات وین موضوعی بوده که در دستور کار آمریکایی ها و اروپایی‌ها قرار دارد؛ لذا به دنبال این هستند که ایران را با استفاده از سیاست چماق و هویج سرگرم کنند؛ یعنی  هم مذاکره کنیم و هم اینکه حاضر به لغو تحریم های ظالمانه علیه کشورمان نشوند.

وی اظهار کرد: آمریکا باید متوجه باشد که اگر بخواهد مجددا سیاست چماق و هویچ را دنبال کند؛ قطعا مجلس شورای اسلامی هر دولتی روی کار بیاید را ملزم خواهد کرد تا تصمیماتی را اتخاذ کند که  بدون شک به نفع آمریکایی ها و اروپایی ها نخواهد بود.

آصفری تاکید کرد: آمریکایی ها تا دیر نشده دست از رفتارهای نخ نمای خود که برای ملت ایران ثابت شده بردارند و اقدام لازم را برای برداشتن تحریم ها به عمل بیاورند و همچنین فرصت سوزی ها را کنار بگذارند؛ ، مطمئنا اگر این اتفاق نیفتد مجلس با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی تصمیماتی خواهد گرفت که دولت را ملزم خواهد کرد تا تمام فعالیت های هسته ای مان را همانند گذشته انجام دهیم./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام