پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در دانشگاه پیام نور اراک:
ایران مخالف برقراری روابط دیپلماسی با کشورهای مختلف نیست
ایران مخالف برقراری روابط دیپلماسی با کشورهای مختلف نیست

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه اگر امروز بتوانیم به نیرو و توان داخلی خود اکتفا کنیم بسیاری از نیازهای داخلی مرتفع می‌گردد،گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف برقراری روابط دیپلماسی با کشورهای مختلف نمی باشد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ، محمد حسن آصفری  در تشریح  نشست بصیرت افزایی با موضوع بررسی و شناخت ابعاد و چرایی لزوم شرکت در انتخابات در دانشگاه پیام نور اراک،گفت: جلسه مذکور  با حضور  روسای دانشگاه‌های استان،اعضای هیئت های علمی و مدیران استانی برگزار شد.

نماینده  مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، مهم ترین رویداد پیش روی کشور را انتخابات و مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای دانست و افزود: رئیس جمهور باید درد مردم را بداند و دغدغه اش رفع مشکلات معیشتی مردم باشد.

آصفری در بخش دیگر از سخنان خود به توان داخلی کشور اشاره کرد و  افزود: اگر امروز بتوانیم به نیرو و توان داخلی خود اکتفا کنیم، بسیاری از نیازهای داخلی مرتفع می گردد.

وی خاطر نشان شد:fatf  روزنه های ایران برای دور زدن تحریم ها را از بین خواهد برد چرا که ناظران آن عربستان و اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران می باشند.

آصفری یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران مخالف برقراری روابط دیپلماسی با کشورهای مختلف نمی باشد و دولت ایران آمادگی مذاکره با تمامی کشورهای دنیا به جز دولت اسرائیل را دارد، چرا که موجودیت این کشور را به رسمیت نمیشناسد./

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام