پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری تاکیدکرد:
پشتوانه بالای مردمی قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش می‌دهد
پشتوانه بالای مردمی قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش می‌دهد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پشتوانه بالای مردمی و حمایت مقتدرانه بخش‌های مختلف جامعه از رئیس جمهور آتی، قدرت چانه‌زنی ایران را در روند مذاکرات افزایش می‌دهد.  

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، محمدحسن آصفری  در نشست مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان مرکزی در تالار آیینه اراک، افزود: دولتی که بپشتوانه رای قوی مردم را دارد، پیگیرتر مسایل و دغدغه‌های مردم را حل می‌کند.

وی بیان کرد: مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت ویژه برخوردار است و مردم باید دولتی را انتخاب کنند که دغدغه معیشت مردم را داشته باشد و با درد لایه‌های مختلف جامعه  ناآشنا نباشد. 

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به فداکاری شهدا در جایگاه رفیعی قرار دارد و تکلیف هر ایرانی متعهد است که راه شهدا را با قوت پی بگیرد.

آصفری اظهار داشت: مردم جمهوری اسلامی حرکت در خط ولایت فقیه را همیشه ثابت کرده‌اند و اگر همه مسئولان نیز مقتدرانه در این مسیر باشند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

وی تصریح کرد:  مهمترین مشکلات مردم ایران در شرایط کنونی تنگناهای معیشت، کمبود فرصت اشتغال و مسایل اقتصادی است و باید مردم با انتخاب آگاهانه فردی را برگزینند که مشکلات آنان را حل کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم آگاه و همیشه در صحنه در انتخابات ۲۸ خردادماه برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود اضافه می‌کنند.

آصفری عنوان کرد: ایران در زمان طاغوت جایگاهی در دنیا نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری ملت جایگاه ویژه‌ای را در خاورمیانه و جهان از آن خود کرده است.

وی  در  پایان  یادآورشد: اگر دولتی کارآمد، انقلابی، جهادی، با جسارت و شجاع روی کار آید، حقوق مردم ایران در عرصه بین‌الملل دفاع می‌شود./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام