پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
ناکارآمدی دولت تدبیر و امید در طول عمر انقلاب بی‌سابقه است
ناکارآمدی دولت تدبیر و امید در طول عمر انقلاب بی‌سابقه است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ناکارآمدی دولت تدبیر و امید در طول عمر انقلاب بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان رئیسی در اراک اظهار کرد: گلایه‌های مردم نسبت به وضعیت اقتصادی که نشات گرفته از بی‌تدبیری دولت فعلی است به وضوح شنیده می‌شود و در خانه‌های مردم قابل لمس است.

وی با بیان اینکه در بررسی دولت‌های مختلف و شرایط کشور از اول انقلاب تاکنون مشخص می‌شود که ناکارآمدتر از دولت روحانی نداشته‌ایم، تصریح کرد: دولت کنونی دولتی بود که قبل از انتخابات در خصوص وضعیت معیشت مردم، توسعه روابط بین المللی و چرخیدن چرخ سانتریفیوژها قول‌های بسیار داد اما به دلیل بی برنامه بودن هیچ یک عملی نشد و امروز شرایط در کشور شرایط بسیار حساسی شده است.

 وی در ادامه با بیان اینکه مردم نسبت به ناکارآمدی دولت گلایه مند هستند، گفت: امروز در حقیقت تبعات یک انتخاب را تجربه می‌کنیم، در گذشته سالانه افزایش قیمت را داشتیم اما امروز افزایش قیمت روزانه شده است.

 آصفری گفت: امروز بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل و شهرک‌های صنعتی به شهر ارواح تعطیل شده‌اند این در حالی است که زمان جنگ تحمیلی باوجود تحریم‌های گسترده تر از امروز، چنین شرایطی را تجربه نکردیم، در آن دوران کالاهای اساسی به وفور در دسترس بود و صنایع فعال و ارزش پول ملی کشور بالا بود اما امروز به دلیل بی برنامگی دولت شرایط بسیار دشوار شده است.

وی همچنین  با بیان اینکه کالاهای اساسی در شب انتخابات ۳۰ درصد گران شده است، گفت: به نظر می‌رسد این اقدام با قصد و منظور خاصی انجام شده است و باید توجه داشت از دولتی است که ادعا می‌کرد رونق اقتصادی که مردم نیاز دارند را ایجاد خواهد کرد.

  نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: در بحث مناسبات بین المللی این دولت قول بهبود وضعیت را داد و امروز نه تنها بهبودی حاصل نشده است بلکه شاهد تحریم وزیر امور خارجه هستیم.

 آصفری افزود: مشکلات کشور صرفا نشات گرفته از تحریم نیست و طبق بررسی‌های صورت گرفته باید گفت که کمتر از ۳۰ درصد وضعیت اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است، امروز وزیر وزارتخانه برای دیدار با رئیس جمهور باید ۶ ماه در نوبت بماند در صورتی که با انبوهی از مشکلات و مسائل مواجه هستند و باید ملاقات صورت بگیرد.

 وی بیان کرد: وقتی خود دولت این کار را انجام می دهد استاندار و فرماندار و .. هم این کار را به تبعیت از مسئول بالا دستی انجام می‌دهد،  شرکت‌هایی مانند هپکو و واگن پارس به عنوان صنایع مادر می بایست فعال می‌شدند، در این صنایع علاوه بر حفظ اشتغال امکان ایجاد اشتغال جدید هم وجود داشت اما به دلیل تصمیم اشتباهی همچون واردات دستگاه دست دوم و خرید واگن از خارج از کشور این صنایع روزهای تلخی را سپری کردند.

  نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی در حالی صرف واردات مربا و خوراک سگ و گربه از خارج کشور شد که ما نیاز به تخصیص این ارز برای واردات مواد اولیه داشتیم.

 آصفری اظهار کرد: مردم زمانی با کارت ملی به کربلا می رفتند و امروز با کارت ملی باید در صف‌های توزیع مرغ و روغن بمانند و باید پرسید چرا با بی برنامگی چنین شرایطی را برای مردم ایجاد کردند؟امروز یک دینی به گردن ما است از طرف امام و شهدا و آن حضور در پای صندوق های رای هست.

   نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: امروز دو مسوولت بر عهده ما است اول حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح، انتخاب کسی که در خط ولایت باشد و انتخاب مدیری که متعهد به انقلاب و امام و شهدا و نظام و آرمان‌های انقلاب باشد و در این صورت است که دغدغه ها و مسائل کشور قابل حل است.

  آصفری گفت: نیاز است کمک کنیم خانه به خانه نفر به نفر مردم را پای صندوق بیاوریم و با رای به آقای رییسی بتوانیم یک دولت انقلابی، یک دولت جهانی تشکیل دهیم.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام