پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده اراک:
پشتوانه بالای مردمی قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش می‌دهد
پشتوانه بالای مردمی قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش می‌دهد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پشتوانه بالای مردمی و حمایت مقتدرانه بخش‌های مختلف جامعه از رئیس جمهور آتی، قدرت چانه‌زنی ایران را در روند مذاکرات افزایش می‌دهد.

 

«محمدحسن آصفری» عصر چهارشنبه در نشست مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان مرکزی در تالار آیینه اراک، افزود: دولتی که بپشتوانه رای قوی مردم را دارد، پیگیرتر مسایل ودغدغه‌های مردم را حل می‌کند.

وی بیان کرد: مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت ویژه برخوردار است و مردم باید دولتی را انتخاب کنند که دغدغه معیشت مردم را داشته باشد و با درد لایه‌های مختلف جامعه  ناآشنا نباشد. 

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به فداکاری شهدا در جایگاه رفیعی قرار دارد و تکلیف هر ایرانی متعهد است که راه شهدا را با قوت پی بگیرد.

آصفری اظهار داشت: مردم جمهوری اسلامی حرکت در خط ولایت فقیه را همیشه ثابت کرده‌اند و اگر همه مسئولان نیز مقتدرانه در این مسیر باشند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

وی تصریح کرد:  مهمترین مشکلات مردم ایراندر شرایط کنونی تنگناهای معیشت، کمبود فرصت اشتغال و مسایل اقتصادی است و باید مردم با انتخاب آگاهانه فردی را برگزینند که مشکلات آنان را حل کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم آگاه و همیشه در صحنه در انتخابات ۲۸ خردادماه برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود اضافه می‌کنند.

آصفری عنوان کرد: ایران در زمان طاغوت جایگاهی در دنیا نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری ملت جایگاه ویژه‌ای را در خاورمیانه و جهان از آن خود کرده است.

وی گفت: اگر دولتی کارآمد، انقلابی، جهادی، با جسارت و شجاع روی کار آید، حقوق مردم ایران در عرصه بین‌الملل دفاع می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام