پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
با حرکت در خط ولایت فقیه بسیاری از مشکلات حل می شود
با حرکت در خط ولایت فقیه بسیاری از مشکلات حل می شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران حرکت در خط ولایت فقیه را همیشه دنبال کرده‌اند و اگر همه مسئولان نیز مقتدرانه در این مسیر باشند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

محمدحسن آصفری چهارشنبه ۱۹ خرداد در نشست مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان مرکزی اظهار کرد: در چند روز آینده یک برگ زرین دیگری در تاریخ گرانبهای انقلاب توسط مردم ولایتمدار کشور رقم خواهد خورد.ک

وی افزود: تعیین دولت توسط مردم یکی از محاسن جمهوری اسلامی است، امروز ایران جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده در حالی ه در گذشته چنین جایگاهی نداشته است. امروز به برکت انقلاب اسلامی و با فداکاری ملت، ایران جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده است که علت و اساس ویژه آن مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی تدبیری‌ و ناکارآمدی دولت باعث تعطیلی کارخانه‌ها شده و شهرک‌های صنعتی به شهرک‌های ارواح تبدیل شده اند. وقتی دولت ماشین‌آلات دسته دوم را مصوب و وارد می‌کند، هپکو و واگن پارس دچار مشکلات امروز می‌شوند.

وی گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، هرچه دولت با پشتوانه بیشتر مردمی انتخاب شود قدرت چانه زنی ما پشت میز مذاکرات نیز بیشتر خواهد شد و دولت محکم تر و قوی تر مشکلات  و دغدغه های مردم را حل می کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با فداکاری شهدا در جایگاه رفیعی قرار دارد و تکلیف هر ایرانی متعهد است که راه شهدا را با قوت پی بگیرد. مردم ایران حرکت در خط ولایت فقیه را همیشه دنبال کرده‌اند و اگر همه مسئولان نیز مقتدرانه در این مسیر باشند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام