پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
وعده‌ها و شعارهای دهن پُرکن نظر مردم را جلب نمی‌کند
وعده‌ها و شعارهای دهن پُرکن نظر مردم را جلب نمی‌کند

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم عملکرد چهار ساله رئیس جمهور را در مقایسه با وعده هایی که داده است خواهند سنجید.

محمد حسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث انتخابات و ضرورت پرهیز کاندیداها از دادن وعده های توخالی، بیان کرد: امروز فهم و شعور سیاسی مردم در سطح بالایی قرار دارد و می توانند تشخیص دهند که کدام وعده ها و شعارهای کاندیداها ظرفیت عملیاتی داشته و کدام یک قابل اجرا نخواهد بود. بنابراین لازم است کاندیداها در سر دادن وعده ها و شعارهای انتخاباتی به واقعیت های کشور نیز توجه داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کاندیدایی باید متناسب با ظرفیت های کشور و اختیاراتی که رئیس جمهور دارد به مردم وعده و قول دهد. کاندیداها به جای مطرح کردن وعده هایی که با شرایط کشور همخوانی نداشته و از واقعیت های جامعه نیز دور است، چشم های خود را بر روی واقعیت ها گشوده و بر اساس ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم برنامه ارائه دهند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر کاندیداها باید از سیاه نمایی پرهیز کرده و دستاوردهای چهل ساله نظام را زیر سوال نبرند. کاندیداها باید با برنامه های کارشناسی به رقابت پرداخته و انگیزه مردم را برای مشارکت در انتخابات افزایش دهند. از سوی دیگر باید از تخریب یکدیگر و سیاه نمایی خودداری کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: هیچ کس با نقد منصانه در رقابت های انتخاباتی مشکلی ندارد اما هیچ کس موافق سیاه نمایی و سر دادن وعده های دروغین نیست.

آصفری با تاکید بر اینکه هر یک از کاندیداها باید برای عرصه سیاست داخلی و خارجی، حوزه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی متناسب با ظرفیت های موجود برنامه به مردم ارائه دهد، افزود: سر دادن شعار های دهن پرکن نمی تواند نظر مردم را جلب کند، چرا که مردم و رسانه ها هر شعاری را ثبت و ضبط می کنند و قطعا از یاد نخواهند برد. مردم مطالبه گر خواهند بود و عملکرد چهار ساله رئیس جمهور را در مقایسه با وعده هایی که داده است خواهند سنجید.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام