پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
نامزدها و هوادارانشان مرز سیاه‌نمایی با نقد منصفانه را تفکیک کنند
نامزدها و هوادارانشان مرز سیاه‌نمایی با نقد منصفانه را تفکیک کنند

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: کاندیداها و هواداران آنها باید مراقبت کنند تا مرز سیاه نمایی با نقد منصفانه از هم تفکیک شود.

محمدحسن آصفری" شامگاه پنجشنبه در  نشست خبری اعلام موجودیت ستاد مردمی( برای مردم) آیت الله رئیسی در استان مرکزی افزود: اکنون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸خردادماه باید در اولویت و مدنظر ویژه قرار گیرد چرا که  لازمه افزایش قدرت چانه زنی در میز مذاکرات و حمایت دولت انتخابی از حقوق مردم در عرصه بین الملل، حضور حداکثری شهروندان در پای صندوق‌های رای است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر افزایش مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید فراوانی کردند که انتظار می‌رود تمامی احزاب، جناح‌ها و اقشار مختلف مردم در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

آصفری یادآور شد: هفت نامزدی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند مورد تایید همه هستند اما هرکس حق انتخاب دارد اما این مهم باید مدنظر ویژه قرار گیرد که نامزدها و هواداران آنها مرز تخریب با انتقاد را از هم تفکیک کنند.
وی تاکید کرد: در هر شرایطی خدمات ۴۰ ساله انقلاب همچون اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان تاکنون نباید فراموش شود و هر دولت به نوبه خود خدماتی را ارائه داد.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت بیان داشت: انتظار می‌رود احزاب و گروه‌های سیاسی، از تخریب به دور باشند چرا که تخریب و سیاه نمایی بر خلاف اصول و آرمان های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و وصایای شهدای اسلام است.
 نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه نیروهای انقلابی نباید به دنبال پست ومقام و جایگاه باشند.
 وی بیان کرد: کسانی برای پست و مقام وارد این جبهه شدند راه را اشتباه آمده اند و همگان باید در مسیر تقویت جبهه انقلاب گام بردارند و شاهد حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات باشیم.
آصفری یادآور شد: تبلیغات زودهنگام هر حزب و جریانی خلاف قانون است و هرکس اقدام به تبلبغات زودهنگام داشته باشد، باید از سوی نهادهای نظارتی، برخورد قانونی صورت گیرد. 
آصفری در خصوص نقش احزاب در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز گفت: در کمیسیون داخلی مجلس و شوراهای کشور به دنبال آن هستیم که نقش احزاب را در کشور قانونمند کنیم.
آصفری تاکید کرد: اعتقاد داریم که احزاب در نظام جمهوری اسلامی ساختار لازم را ندارند و در زمان انتخابات فعالیت می کنند و این در حالی است که احزاب باید برای نامزدهای خود برنامه های مدون ارائه دهند.
 رییس ستاد(برای مردم) نیز در این نشست گفت: این ستادی به همت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شد و از معدود ستادهایی است که از پشتوانه حزبی برخوردار است.

" مجتبی شاهوار " افزود: در یک دهه اخیر به ویژه در سالیان معاصر جبهه پایداری انقلاب اسلامی تشکیل و خار در چشمان ضد انقلاب و بدخواهان انقلاب شد.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: ولایت فقیه بر بستر نظام مردم سالاری دینی استوار شده و برگرفته از حقوق اساسی اسلام است.

رئیس ستاد مردمی( برای ما) ایت الله رئیسی در استان مرکزی تصریح کرد: اکنون ۱۷ کمیته اصلی و حدود ۴۰ کمیته فرعی تاکنون در ستاد مردمی آیت الله رئیسی در سطح استان راه اندازی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.   


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام