پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
رئیسی می‌تواند بین نیروهای انقلابی اتحاد و انسجام ایجاد کند
رئیسی می‌تواند بین نیروهای انقلابی اتحاد و انسجام ایجاد کند

نماینده مردم اراک، خنداب و ‌کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیسی می‌تواند بین نیروهای انقلابی اتحاد و انسجام ایجاد کند.

محمدحسن آصفری روز پنجشنبه ۱۳ خرداد در نشست خبری اعلام موجودیت ستاد آیت الله رئیسی در استان مرکزی اظهار کرد: امروز مهمترین مسئله پیش روی کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است، امروز لازمه افزایش قدرت چانه زنی پای میز مذاکرات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی با بیان اینکه سفره اقتصادی مردم بسیار کوچک شده است، اظهار کرد: متاسفانه ناامیدی در جامعه ایجاد شده و در شرایط موجود باید به گونه ای تلاش کرد که این فضا تغییر کند و زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات فراهم شود.

آصفری ادامه داد: امروز بخش اعظمی از شهرک های صنعتی به شهرک ارواح تبدیل شده اند، همچنین نقدینگی تبدیل به یک فنری شده که اگر به آن فشار وارد شود بعد از رها شدن ضربه سنگینی وارد خواهد کرد چراکه برای تولید و رونق اقتصادی برنامه ای وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: امروز ارزش پول ما و ارزش پاسپورت ایرانی در پایین ترین سطح قرار گرفته است و در رابطه با دیگر کشورها دچار مشکل هستیم.

آصفری اضافه کرد: ۷ نامزدی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند مورد تایید ما هستند اما هرکس حق انتخاب دارد و نامزدها و هواداران آنها نباید سیاه نمایی را با نقد منصفانه اشتباه بگیرند، هر دولتی به نوبه خود خدماتی را ارائه داده است و در هر شرایط خدمات ۴۰ ساله انقلاب نباید فراموش شود. سیاه نمایی و تخریب بر خلاف اصول و آرمان های امام راحل و رهبری است.

وی افزود: به نظر بنده در این شرایط کسی که بتواند مسئله اقتصادی و فرهنگی را در کشور حل کند آیت الله رئیسی است که به دلیل سوابق وی اعتقاد دارم آیت الله رئیسی می‌تواند اتحاد و انسجام را بین نیروهای انقلابی ایجاد کند. البته آیت الله رییسی نیز تا زمانی مورد تایید بنده هستند که در خط ولایت فقیه باشد، لذا امیدواریم با حضور آیت الله رئیسی بتوانیم شاهد اتفاقات خوب و حل مشکلات و رفع بی عدالتی در کشور باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و ‌کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه نیروهای انقلابی نباید به دنبال پست و مقام و ‌جایگاه باشند. تفاوت این جبهه با جریان اصلاحات در همین مهم است. مطمئنا نظر آیت الله رییسی نیز، شایسته سالاری است، کسانی برای پست و مقام وارد این جبهه شدند ولی راه را اشتباه آمده اند و باید همه در مسیر تقویت جبهه انقلاب قدم بردارند.

آصفری در خصوص تبلیغات زودهنگام افزود: تبلیغات زودهنگام هر حزب و جریانی خلاف قانون است و با هر کس اقدام به تبلیغات زودهنگام کند باید برخورد قانونی صورت گیرد.

مجتبی شاهوار، رئیس ستاد آیت الله رئیسی در استان مرکزی نیز گفت: ستاد(برای مردم) ستادی است که به همت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کشور تشکیل شد و جزو معدود ستادهایی است که از پشتوانه حزبی برخوردار است. در طول انقلاب غیر از دهه اول انقلاب و به جز حزب جمهوری اسلامی، حزب فراگیری تشکیل نشد، اما در یک دهه اخیر بویژه در سالیان معاصر جبهه پایداری انقلاب اسلامی تشکیل شده و خار چشمان ضد انقلاب و بدخواهان انقلاب شد.

وی اظهار کرد: جبهه پایداری در یک دهه اخیر ذیل تاییدات آیت الله مصباح تشکیل شد، بزرگترین منتقد جریان انحرافی نیز ایشان بوده و جانانه ایستاده و از مبانی انقلاب اسلامی دفاع کرده است. آیت الله مصباح و دیگر بزرگان تاکید دارند که ما پایبند به حقوق اساسی اسلام هستیم و قانون اساسی فرع موضوع است.

وی در خصوص جایگاه ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی افزود: ولایت فقیه در نظام مردم سالاری دینی برگرفته از حقوق اساسی اسلام است و رئیس جمهور کسی است که مقام معظم رهبری بخشی از اختیارات خود را به وی تفویض می کند. طبق اصل ۱۱۳ قانون اساسی، پس از مقام رهبری، رییس‌جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را جز در اموری که مستقیما به رهبری مربوط می‌شود، بر عهده دارد.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان مرکزی تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک فرآورده ای از انقلاب اسلامی است، جمهوری اسلامی شکلی برای یک نوع حکومت در ایران است اما متد اصلی را می توان همان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

شاهوار ادامه داد: یکی از معدود احزابی که امروزه گفتمان انقلاب اسلامی را در سطح کلان دنبال می کند، جبهه پایداری انقلاب اسلامی است، تمام تلاش ها برای رسیدن به دولت انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری است و در این شرایط فکر می کنیم که با حضور آیت الله رئیسی جریان سوم و گرایش انقلابی در این دوره شکل خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ها برای شکل گیری دولت انقلابی است و مدیریت قوی آیت الله رییسی چنین دولتی را محقق کرده و منجر به خشکاندن کانون های فساد در دستگاه های اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقریبا ۱۷ کمیته اصلی و حدود ۴۰ کمیته فرعی تاکنون در ستاد مردمی آیت الله رئیسی در سطح استان راه اندازی شده است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام