پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
انسجام و اتحاد میان نیروهای انقلابی نیاز کنونی جامعه است
انسجام و اتحاد میان نیروهای انقلابی نیاز کنونی جامعه است

  نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: نیاز امروز جامعه اتحاد و انسجام میان نیروهای انقلابی است و به طور حتم دولت آتی یک دولت شایسته سالاری است.

 

" محمدحسن آصفری" شامگاه پنجشنبه در نشست خبری اعلام موجودیت ستاد مردمی( برای مردم) آیت الله رئیسی در استان مرکزی افزود: اکنون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸خردادماه باید در اولویت و مدنظر ویژه قرار گیرد چرا که لازمه افزایش قدرت چانه زنی در میز مذاکرات و حمایت دولت انتخابی از حقوق مردم در عرصه بین الملل، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر افزایش مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید فراوانی دادند که انتظار می‌رود تمامی احزاب، جناح‌ها و اقشار مختلف مردم در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در بهارستان بیان داشت: متاسفانه عملکرد دولت تدبیر ‌و امید در طول هشت سال مناسب نبوده و خرابکاری های زیادی داشته که سبب دلسردی و ناامیدی مردم نسبت به دولت شده است.
آصفری ادامه داد: عمل نکردن رئیس جمهور به وعده های خود در حوزه‌های مختلف از جمله در ۲ شعار کلیدی و اساسی در بحث رونق اقتصادی از جمله دلایل این ناامیدی بوده است چرا که رییس جمهور فعلی قول مساعد دادند که آنچنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کند که مردم به یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی احتیاج نداشته باشند اما با توجه به کوچکتر شدن سفره اقتصادی مردم، دولت مجبور به پرداخت یارانه بیشتر هم شد که این مهم به دلیل بی تدبیری و ناکارآمدی دولت کنونی بود و باید اذعان داشت که پس از انقلاب دولت تدبیر و امید، بی تدبیرترین دولت تاکنون بوده است.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید بیشترین ناامیدی را در بین مردم ایجاد کرد و در هیچ برهه زمانی مردم به این میزان، ناامید نبودند که نگران کاهش میزان مشارکت مردم در امر انتخابات باشیم.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: اکنون بخش اعظمی از شهرک های صنعتی به دلیل بی تدبیری دولت به شهرک ارواح تبدیل شده است و نقدینگی که در اختیار مردم قرار دارد میتوانست در بخش تولید، اشتغال و سرمایه گذاری هزینه شود اما اکنون نقدینگی تبدیل به یک فنری شده که اگر به آن فشار وارد شود بعد از رها شدن ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند. چراکه برای تولید و رونق اقتصادی برنامه ای وجود نداشنه است.

آصفری عنوان کرد: ژنرال های دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال و اقتصاد هیچگونه برنامه ای نداشتند و از سوی دیگر اکنون ارزش پول کشور و ارزش پاسپورت ایرانی در پایین ترین سطح قرار گرفته است.
وی افزود: شعار دوم دولت در خصوص افزایش روابط بین الملل بود اما امروز در رابطه با کشورهای حوزه خلیج فارس هم دچار مشکل هستیم و تحریم ها به گونه ای پیش رفت که امروز وزیر خارجه ما نیز برای ورود به آمریکا محدودیت دارد و سطح روابط دیپلماسی و بین الملل نیز سبب ناامیدی بیشتر مردم از دولت تدبیر و امید شد.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تراز مالی بودجه ۹۹ در شرایطی که بسته شد که کمبود بودجه و اعتبارات بسیار مشهود بود که با بودجه سال ۹۸ و سالهای پیشین قابل قیاس نبود که این مهم نشان از بی تدبیری و بی برنامگی تیم اقتصادی دولت بود.

آصفری یادآور شد: هفت نامزدی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند مورد تایید ما هستند اما هرکس حق انتخاب دارد اما این مهم باید مدنظر ویژه قرار گیرد که نامزدها و هواداران آنها نباید سیاه نمایی را با نقد منصفانه اشتباه بگیرند.
وی تاکید کرد: در هر شرایط خدمات ۴۰ ساله انقلاب همچون اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان از ابتدای دولت تاکنون نباید فراموش شود ، هر دولت به نوبه خود خدماتی را ارائه داد اما کم کارترین دولت همان دولت تدبیر و امید بوده است.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت بیان داشت: انتظار می‌رود احزاب و گروههای سیاسی، تخریب و سیاه نمایی نکنند چرا که این امر بر خلاف اصول و آرمان های امام راحل و رهبری وصیتنامه شهدای اسلام است.

وی افزود: به نظر بنده در این شرایط کسی که بتواند مسئله اقتصادی و فرهنگی را در کشور رفع کند آیت الله رئیسی است که به دلیل سوابق وی اعتقاد دارم آیت الله رئیسی می‌تواند اتحاد و انسجام را بین نیروهای انقلابی که نیاز جامعه است را ایجاد کند هر چند که آیت الله رئیسی نیز تا زمانی مورد تایید بنده هستند که در راستای خط رهبری و ولایت فقیه گام بردارند.
آصفری اظهار داشت: امید است با حضور آیت الله رئیسی بتوانیم شاهد رویدادهای رفع مشکلات، بی عدالتی و تبعیض در کشور باشیم.

نماینده مردم اراک،خنداب و‌کمیجان در محلس شورای اسلامی گفت: جبهه نیروهای انقلابی نباید به دنبال پست و‌مقام و‌جایگاه باشند و تفاوت این جبهه با جریان اصلاحات در همین مهم است و به طور حتم در دولت آیت الله رئیسی شایسته سالاری مدنظر است.
وی بیان کرد: کسانی برای پست و مقام وارد این جبهه شدند راه را اشتباه آمده اند و همگان باید در مسیر تقویت جبهه انقلاب گام بردارند و شاهد حضور و مشارکت مردم در انتخابات باشیم.


آصفری یاداور شد : تبلیغات زودهنگام هر حزب و جریانی خلاف قانون است وهرکس اقدام به تبلیغات زودهنگام داشته باشد، باید از سوی نهادهای نظارتی، برخورد قانونی صورت گیرد.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: با توجه به اینکه ستاد آقای رئیسی مردمی است بنابراین نباید دایره حمایتی را کوچک کرد و برای مردم فیلتر گذاشت تا همه جناح های سیاسی با هر نگرشی در این ستادهای مردمی مشارکت کنند.
آصفری در خصوص نقش احزاب در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز گفت: در کمیسیون داخلی مجلس و شوراهای کشور به دنبال ان هستیم که نقش احزاب را در کشور قانونمند کنیم هر چند که با توجه به اهمیت احزاب در قران نیز سوره ای به این نام وجود دارد که باید مدنظر باشد.
آصفری تاکید کرد: اعتقاد داریم که احزاب در نظام جمهوری اسلامی ساختار لازم را ندارند و در زمان انتخابات فعالیت می کنند و این در حالی است که احزاب باید برای نامزدهای خود برنامه عای مدون ارائه دهند.
وی بیان کرد: پس از حزب جمهوری اسلامی که منحل شد تاکنون حزبی نداشتیم که ساختار مدون داشته باشد و مردم به فعالیت این احزاب امیدوار باشند چرا که احزاب باید شناسنامه دار باید با اصول و قواعد برای نامزدهای ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای اسلامی باید برنامه ارایه دهند.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت خاطر نشان کرد: اکنون باید تمامی ستادهای مردمی، اقشار مختلف جامعه، اتحاد و انسجام داشته باشند تا شاهد حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه باشیم .


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام