پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری تاکید کرد:
سهامدار اصلی آذرآب برای آینده این واحد تولیدی برنامه ارائه کند
سهامدار اصلی آذرآب برای آینده این واحد تولیدی برنامه ارائه کند

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت آذرآب گفت: بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده و اصلی شرکت صنایع آذرآب برای آینده این واحد تولیدی برنامه مدون تدوین کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجا و خنداب در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت صنایع آذرآب، با اشاره به این واحد تولیدی اظهار داشت: این واحد تولیدی با وجود ظرفیت بسیار در تولید تجهیزات نفت، پتروشیمی و پالایشگاهی اکنون با کمتر از ۳۰ درصد فعالیت می‌کند که این مهم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در شرکت صنایع آذرآب وجود دارد قابلیت انجام کارهای بزرگی دارند اما اکنون یا مورد استفاده قرار نمی گیرند و یا با ظرفیت کمی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

آصفری بیان کرد: تمام مشکلات و مسائل امروز آذرآب مربوط به تحریم‌ها نیست و بخشی به دلیل ناکارآمدی مجموعه مدیریتی در سنوات گذشته است که به دلیل عدم پیگیری مشکلات و دنبال نکردن مطالبات کارگری به این شرایط رسیده است.

وی اضافه کرد: گلایه مندی از اعضای هیات مدیره نیز بسیار به جا است چرا که اعضای هیات مدیره تنها برای دریافت سمت و حقوق در این مجمع وارد نشوند بلکه باید تمام تلاش خود را برای دریافت کار بکار بگیرند.

آصفری گفت: لازمه گرفتن کار و پروژه نیازمند پشتوانه است که آذرآب از این پشتوانه برخوردار است و باید با همت‌های بلند و پیگیری‌های مجدانه نسبت به این مهم اقدام کنند.

وی اظهار داشت: هفته آینده نشستی با مسوولان بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده آذرآب برگزار و برای آینده این واحد تولیدی برنامه راهگشا مطالعه خواهم کرد.

آصفری بیان کرد: در حوزه کار و پروژه نیز آمادگی برگزاری نشستها با نمایندگان شهرها و استان‌های دیگر وجود دارد و مسوولان آذرآب باید واحدهای که می توانند با این واحد تولیدی همکاری کنند را شناسایی و فهرست آنها را به بنده ارائه کرده تا مقدمات نشست‌ها فراهم شود.

وی اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایای کارگران نیز یکی از مسائل مهم است که آذرآب در این بخش مشکل چندانی ندارد.

انتهای پیام/

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام