پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
مشارکت حداکثری قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد
مشارکت حداکثری قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلی برای تصدی سمت ریاست جمهوری، قدرت چانه‌زنی کشور را در حوزه سیاسی و مراودات منطقه‌ای و بین‌المللی بالا می‌برد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رای انتخابات اثرات مثبت بسیار بالایی در روابط سیاسی و منطقه‌ای کشور دارد.

وی گفت: دولت برآمده از آراء بالای مردمی در روابط سیاسی و بین‌المللی از قدرت چانه‌زنی بالایی برخوردار بوده و می‌تواند اثرگذاری خود را در حوزه‌ سیاسی و مراودات با کشورها ارتقاء بخشیده و افزایش دهد.

نماینده مردم اراک در خانه ملت مشارکت همه اقشار مردم در پای صندوق‌های رای را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: حضور فعال و گسترده مردم در انتخابات نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در خنثی‌سازی اثر تحریم‌ها و از بین بردن هرگونه تهدید علیه کشور دارد.

آصفری افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یکی از عرصه‌های مهم سیاسی علاوه بر ایجاد و تقویت انسجام ملی، خنثی‌کننده هرگونه تهدید دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نارضایتی و گلایه‌مندی مردم از مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم، تاکید کرد: روی کار آمدن دولت مقتدر بهره‌مند از توان پشتوانه مردمی می‌تواند بر مشکلات فائق آمده و مسیر پیشرفت و ترقی را هموار و تسهیل کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با رای نداندن مشکلی از مشکلات کشور حل نمی‌شود، در مقابل لازمه حل مصائب و مسائل داخلی حضور همه واجدین شرایط در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و روی کار آوردن دولتی توانمند و متعهد است.

آصفری تصریح کرد: بر اساس آنچه که گفته شد، درصورتی که مردم به دنبال تغییر و بهبود وضع موجود، عبور از تنگناها و افزایش سطح رفاه و رضایت‌مندی عمومی هستند، در وهله اول باید سهم خود را در تحقق این مهم ایفا کرده و حضوری اثرگذار در عرصه انتخاباتی پیش رو داشته باشند.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام