پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری در تذکر شفاهی؛
دولت برای حل مشکل بازار بورس لایحه ارائه کند
دولت برای حل مشکل بازار بورس لایحه ارائه کند

نماینده مردم اراک از دولت خواست برای حل مشکل بازار بورس لایحه ای به مجلس ارائه کند و گفت: مردم همه سرمایه زندگی خود را وارد بازار بورس کردند اما تکلیف این بازار روشن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه ای گفت: دولت برای حل مشکل بورس لایحه‌ای ارائه کند. مردم همه سرمایه زندگی خود را وارد بورس کردند اما تکلیف بورس روشن نیست با وعده و وعید دادن نمی توان مشکل بورس را حل کرد.

وی ادامه داد: مردم همه دارایی خود را به فروش رساندند و در بورس سرمایه گذاری کردند اما سرمایه آنها آب رفت. دولت لوایح با اولویت برای حل مشکلات معیشتی را به مجلس ارائه کند.

آصفری گفت: کجای دنیا شب انتخابات کالاهای ۳۵ درصد گران می کنند و توقع دارید مشارکت در انتخابات افزایش یابد؟ مردم از ناکارآمدی دولت خسته شده اند.

نماینده مردم اراک ادامه داد: دولت به ناگاه قیمت روغن را افزایش می دهد، مجلس بارها به دولت تذکر داده که مشکل کالاهای اساسی را حل کنید اما هیچ اقدامی انجام نمی شود.

وی تصریح کرد: اگر رئیس جمهور را ۹ ماه پیش استیضاح کرده بودیم امروز شاهد این وضعیت در توزیع کالاهای اساسی و بورس نبودیم.

آصفری همچنین از عدم تصویب تقاضای تحقیق و تفحص انتقاد کرد و خواستار بررسی این تقاضاها در هیات رئیسه شد. مردم به این مجلس امید دارند، نگذارید امید مردم به ناامیدی تبدیل شود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام