پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
امروز دشمن از جایگاه ویژه جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هراس دارد
امروز دشمن از جایگاه ویژه جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هراس دارد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح منطقه دارد گفت: امروز دشمن از جایگاه ویژه جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هراس دارد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدحسن آصفری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی انتخاباتی با اشاره به حضور مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه جایگاه ویژه دارد و دشمنان از این جایگاه و قدرت جمهوری اسلامی ایران هراس دارند بنابراین همه باید قدر این جایگاه را بدانیم و برای رشد بیشتر آن تلاش کنیم.

وی افزود: کشور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه برخوردار است که دولت آینده باید به این موضوع توجه داشته باشد و از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کند و مردم هم با حضور آگاهانه در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند، فردی که در مسیر ولایت فقیه قدم بردارد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مهم‌ترین نیاز کشور حضور گسترده در پای صندوق‌های رای است زیرا توطئه‌های دشمنان با حضور گسترده مردم ازبین می‌رود.

آصفری با اشاره به جایگاه شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان فصل الخطاب انتخابات به شمار می‌رود و باید به نظر شورا احترام گذاشت و مشارکت گسترده در انتخابات سرنوشت ساز است بنابراین همه باید با سلایق مختلف در این انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط تمروز کشور پذیرش fatf سبب زیان کشور است زیرا این موضوع، روزنه های دور زدن تحریم ها را می‌بندد بنابراین اگر قرار باشد این معاهده را بپذیریم باید تمامی تحریم ها برداشته شوند، هرچند امروز جلوگیری از فرسایشی شدن مذاکرات و گره زدن آن به مسئله مهم انتخابات یک مسئله مهم به شمار می‌رود که بارها مقام معظم رهبری و مجلس هشدارهای لازم را داده‌اند زیرا دولت با این کار خود بار دیگر به دنبال انحراف و هدایت افکار عمومی مردم است زیرا دولت یازدهم و دوازدهم به هیچ یک از وعده هایش جامه عمل نپوشاند از جمله آنکه در برگرداندن ارزش پول ملی و اعتبار گذرنامه‌ها هیچ اتفاقی جز تخریب و نابودی ندیدیم به طوری که امروز بی‌سابقه‌ترین تورم و نیز حتی تحریم وزیر امورخارجه موید همین امر است.

عضو کمیسیون امور شوراهای مجلس ادامه داد: بیش از 1600 تحریم علیه ایران وضع شده که 1100 مورد این تحریم‌ها درباره افرادو 500 مورد هم به نهادها، شرکت ها اختصاص دارد که طرف مقابل 100 تحریم اصلی مربوط به مسائل پولی و بانکی را لغو نکرده که درباره لغو این موارد نیز صبر کرده و می خواهد ببیند دولت آینده چه دولتی است تا بتواند روش خود را تغییردهد، البته بزرگترین بی تدبیری دولت در بحث گرانی بنزین بود به طوری که علاوه بر آثار نامطلوب داخلی آثار جهانی بدی به همراه داشت و عامل بخشی از تحریم ها بود.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام