پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:
حل مشکلات مردم الویت نخست مجلس یازدهم باشد
حل مشکلات مردم الویت نخست مجلس یازدهم باشد

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مشکل کشور بیکاری جوانان، گرانی و تورم است که باید الویت مجلس یازدهم مساله معشیت و حل مشکلات مردم باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر محمد حسن آصفری، صبح امروز نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در دیداری که با امام جمعه استان مرکزی در دفتر بیت برگزار شد ، با اشاره به پاسخگویی مسئولان نسبت به مردم اظهار داشت: مردم در همه عرصه ها دين خود را به انقلاب ادا كرده اند و مسئولان بايستي پاسخگوي مردم باشند، امروز مردم از اين دعواهاي سياسي وجناح بازي خسته شده اند و نباید مردم را بیش از این دلزده و ناراحت کرد.

وی افزود: اينكه مجلس فلان حزب و دولت فلان حزب باشد مشكل كشور نيست، امروز مشكل كشور بيكاري جوانان، گراني و تورم است و الويت مجلس يازدهم باید مسئله معيشت و اقتصاد و حل مشکلات مردم باشد مجلس دنبال كنار زدن دولت یا کارشکنی نيست بلكه بايستي برای حل مشکلات مردم و کشور دولت را به حركت درآورد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته همكاري مجلس با دولت به این معنا نیست كه مجلس چشم خود را را روي ناكارآمدي ها و بی تدبیری های بعضي از وزراي نالايق و مسئولان بي تحرك ببندد بلكه به طور قطع مجلس از بعد نظارتي و قانونی خود با سوال  ، استيضاح و تحقيق وتفحصبه نحو کامل  بهره برده  و با ریل گذاری صحیح مسیر حل مشکلات را هموار خواهد کرد تا دولت فعال تر و جدی تر به حل مشکلات اهتمام ورزد.

وی ادامه داد: مسئولان استان درب اطاقشان به روي مردم باز باشد و بدانند بخاطر اين مردم است كه اين پستها و مسئوليت وجوددارد.

گفتنی است که این نماینده مردمی در پایان صحبت های خود به سرعت گیری پروژه هاي عمرانی و مهم استان  نظیر بيمارستان حضرت ولي عصر(عج) و ديگر كارهاي عمراني تاکید کرد.

انتهای پیام/

 


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام