پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
تذکر کتبی نمایندگان؛
به مسئولان اجرایی کشور
به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد، به شرح زیر است:

علی علیزاده به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه: علت مسامحه و برخوردهای چندگانه با شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل با وجود تخلفات و مشکلات بدون حد و حصر جاده‌ای چیست؟

علیزاده برمی به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: لزوم رسیدگی به کمیابی و گران شدن جوجه یک روزه و نارضایتی مرغداران. 

حسین میرزایی به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: همکاری لازم و کافی دستگاه‌های دولتی ذیربط در طرح حدنگار یا کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۹ نفر از نمایندگان به وزیران نیرو و کشاورزی: تجدیدنظر در توزیع ناعادلانه اعتبارات خشکسالی در استان اصفهان.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر کار: رسیدگی به وضعیت حقوق دریافتی کارکنان فنی و حرفه ای.

متفکر آزاد به همراه ۶۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: توجه به پرداخت پاداش مناسب به پرستاران درگیر در درمان بیماران کرونایی.

آصفری نماینده اراک به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: برنامه ریزی جامع جهت تولید محصولات دامی به منظور پیشگیری نوسانات عرضه محصولات دامی.

آصفری به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر علوم: توجه و ساماندهی نظام پژوهشی کشور و جلوگیری از فعالیت موسسات خرید و فروش پایان نامه.

میرتاج الدینی نماینده تبریز به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: بازنگری در شیوه نظارت بر قیمت ها و اقدامات تعزیراتی.

جلال محمودزاده به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر کشور: ایجاد انگیزه در داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام