پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
نامزدها از سیاه نمایی درباره مسائل داخلی کشور پرهیز کنند
نامزدها از سیاه نمایی درباره مسائل داخلی کشور پرهیز کنند

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: نامزد ها از سیاه نمایی درباره مسائل داخلی کشور که باعث بد بینی مردم به نظام و انقلاب می‌شود پرهیز کنند.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به نامزد های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد تا از وعده هایی که توانایی عملی کردن آن را ندارند پرهیز کنند، گفت: مردم از مسئولان انتظار وفای به عهد دارند، وعده های داده شده از سوی نامزد ها باید از نظر اجرایی در توان کشور باشد و زیر ساخت هایش را داشته باشیم. در صورت عدم توجه به این موضوعات، بدبینی مردم را شاهد خواهیم بود به همین دلیل از نامزد ها توقع می رود که ضمن معرفی خودشان از سیاه نمایی درباره مسائلی داخل کشور پرهیز کنند.

آصفری بیان کرد: پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیاری برای مردم و کشور را شاهد بوده ایم که نمی توان آن ها را نادیده گرفت به همین دلیل نامزد ها نباید اصل نظام را تخریب کرده و آن را زیر سوال ببرند، چون این گونه رفتارها و اقدامات را مردم نمی پذیرند. انتقاد باید همراه با نقد منصفانه باشد تا مردم بتوانند انتخاب درستی را در انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه برای تعیین آینده سیاسی شان داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها ابراز کرد: سیاه نمایی و انتقاد دو مقوله جدا از هم بوده به همین جهت کاندیداها باید از هرگونه سیاه نمایی که می تواند آبشخوری برای دشمنان مردم و نظام باشد، خودداری کنند.

وی ادامه داد: کسی که قصد بر عهده گرفتن ریاست جمهوری را دارد، نبایستی نظام و قانون اساسی کشور را زیر سوال ببرد لذا کاندیداها باید توانایی و جایگاه ریاست جمهوری را خوب بدانند تا فردا نخواهد ناکارآمدی خود را به گردن عدم کافی بودن اختیارات بیاندازند.

آصفری یاد آور شد: نامزد ها باید ضمن معرفی برنامه های خودشان، از هرگونه سیاه نمایی پرهیز کرده و در مقابل تخریب  نظام و انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کنند./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام