پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به اقدام اخیر سنای آمریکا:
نمایندگان ایالات متحده درصدد جبران شکست سیاست فشار حداکثری هستند
نمایندگان ایالات متحده درصدد جبران شکست سیاست فشار حداکثری هستند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رفتار مقامات ایالات متحده در مواجه با ملت ایران بر اساس سیاست چماق و هویج است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص هشدار سناتورهای آمریکایی به شرکت‌ها درباره تجارت با ایران، گفت: رفتار مقامات ایالات متحده در مواجهه با ملت ایران بر اساس سیاست چماق و هویج است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آنها مقابل دوربین رسانه ها ژست دفاع از حقوق بشر به خود می گیرند اما در پشت پرده اقداماتی علیه ملت ایران انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه طی چند وقت گذشته کاخ سفید همواره صحبت از مذاکره با کشورمان کرده اما در عمل رفتار دیگری را انجام داده است، ادامه داد: به عنوان مثال نامه مجلس سنای آمریکا به سه شرکت‌ و گروه مالی بزرگ در راستای عدم برقراری مراودات مالی با ایران تصدیق کننده همین رفتار دوگانه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آمریکایی ها می دانند اعمال فشار حداکثری و تحریم های بی سباقه با شکست مواجه شده است، افزود: از این رو تلاش می کنند با اجرای سیاست ایران هراسی، از برقراری مراودات مالی شرکت های فراملیتی با جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک مقامات آمریکایی باید بدانند که دیگر نمی توانند کشورهای آزادی خواه را تحت فشار قرار دهند زیرا هژمونی آنها درهم شکسته است لذا این اقدام سنای آمریکا نیز با شکست مواجه است./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام