پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری:
کشورهای اسلامی جلسه اضطراری در حمایت از فلسطین برگزار کنند
کشورهای اسلامی جلسه اضطراری در حمایت از فلسطین برگزار کنند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشورهای اسلامی باید جلسه اضطراری برای رسیدگی به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیست برگزار شود.

 

محمدحسن  آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 70 سال از واقعه نکبت‌بار اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌‌گذرد و می‌بینیم با گذشت 7 دهه از این واقعه اسرائیل که زمانی سودای از نیل تا فرات را در ذهن می‌پروراند، امروز جرات بیرون آمدن از پناهگاه‌های خود را ندارند.

وی تصریح کرد: با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه امروز رژیم غاصب اسرائیل نه تنها از دستیابی به نیل و فرات بازمانده، بلکه  به دلیل ترس از موشک‌های مقاومت جرات خارج شدن از تلاویو را هم ندارند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکل‌گیری اتحاد ملت‌های مسلمان در حمایت از فلسطین گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس با ابتکار امام راحل (ره) موجی از مقاومت و ایستادگی در برابر اسرائیل را رقم زد و امروز به برکت این نامگذاری ملت‌های مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌اند و می‌بینیم مردم کشورهای اسلامی که دولت‌هایشان حاضر به حمایت از فلسطین نیستند، این حمایت را از دولت‌مردانشان مطالبه می‌کنند و دولت خود را به دلیل عدم اعتراض به جنایت‌های صهیونیست‌ها مورد مواخذه قرار می‌دهند.

آصفری افزود: مردم فلسطین چندین دهه با سنگ در برابر غاصبان سرزمین خود ایستادگی کردند و امروز  جبهه مقاومت قادر است حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین نقاط رژیم صهیونیستی را مورد هدف موشک‌های نقطه‌زن خود قرار داده  و همه را با خاک یکسان کند، اما در مقابل صهیونیست‌ها که توان مقابله با مقاومت را ندارند به جای درگیری با جبهه مقاومت مناطق مسکونی و زنان و کودکان بیگناه را مورد حمله و کشتار قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه دبیرکل سازمان ملل باید از سوی مسلمانان جهان مورد استیضاح قرار گیرد، گفت: سکوت سازمان ملل در برابر جنایت‌های اسرائیل جای بسی تاسف است، در کشورهای اسلامی باید جلسه اضطراری برای رسیدگی به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیست برگزار شود، سکوت اتحادیه کشورهای عرب که  پرچم‌داری ملت‌‌های عرب را به دست گرفته، قابل قبول نیست، چرا هیچ جلسه اضطراری برگزار نمی‌کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: امروز تمام دنیا متوجه عمق جنایت‌های اسرائیل شده است، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد با انتقال سفارتخانه به قدس می‌تواند پایگاهی برای خود کسب کنند، اما امروز آبرویی برای آنها نزد جهانیان باقی نمانده است.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام